piotr26a4 1 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam ostatnio zobaczyłem w mojej a4 że przednia opona od strony pasażera jest dość mocno zjechana od środka od strony kierowcy minimalnie co to może być za przyczyna dodam jeszcze że cała geometria była robiona jakieś półtora roku temu. auto prowadzi się ok nie słychać żadnych stuków niby wszystko jest ok. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilglm 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Wg. mnie zbieżność do ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jezer 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 kolego musisz zacząć od sprawdzenia zbierzności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 zbieżność do sprawdzenia i przy okazji zawieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Dokładnie jak napisał Arturoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarik 7 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Sprawdz jak pisza koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Tylko zacznij od sprawdzenia całego zawieszenia a potem dopiero na zbieżność abyś 2x nie płacił. Ustawisz zbieżność a okaże się że masz coś jeszcze uwalone to kasa pójdzie w błoto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Tylko zacznij od sprawdzenia całego zawieszenia a potem dopiero na zbieżność abyś 2x nie płacił. Ustawisz zbieżność a okaże się że masz coś jeszcze uwalone to kasa pójdzie w błoto. myślę ze jak będą luzy, to mu powie ten co będzie miał ustawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 jak przedmówcy piszą , a furka leży na glebie :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr26a4 1 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Ok dzięki za pomoc wszystko posprawdzam i dopiero geometria :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr26a4 1 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Na stacji powiedzieli że ok więc pojechałem na zbieżność i powiedział że prawy dolny tylny i przedni do wymiany w jednym sworzeń w drugim tuleja oraz dwie końcówki drążków. I jak tu wierzyć diagnostom mało tego byłem na trzech stacjach i na żadnej nic nie znaleźli Zaraz po świętach planuję założyć nowe kości i jazda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Bo na stacji mało który ogarnia wielowahacz. Lepiej breszką dokładnie sprawdzić. Jak wymienisz i zrobisz zbieżność będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr26a4 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Tak też myślę ---------- Post dopisany 30-04-2012 at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2012 at 12:36 ---------- Wymieniłem cały kpl. wszystko nowiutkie zrobiłem geometrie i mam nadzieję że będzie gicio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Na pewno będziecie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Bo na stacji mało który ogarnia wielowahacz. Lepiej breszką dokładnie sprawdzić. Jak wymienisz i zrobisz zbieżność będzie ok przecież ten zawias to co 3 diesel w naszym kraju ma, a oni jeszcze tego nie ogarniają? :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 I to jest właśnie bardzo dziwne. Ja też spotkałem się z kilkoma mechaniorami którzy nie mieli pojęcia jak to sprawdzić, wszyscy mówili że wszystko ok a po rozebraniu okazało się że dwie tuleje były do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się