Thom4s Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 GT-R 2012 ma 550KM i 630Nm (542BHP i 466 lb ft).
Flyer Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 troche bez sensu porownywac limuzyne do coupe
Thom4s Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Wg mnie nie jest bez sensu, bo kosztują podobnie (M5 droższe jak dobrze doposażysz) i mają podobne parametry mocy i Nm. Swoją drogą ciekawe porównanie.
maron_d Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Wg mnie nie jest bez sensu, bo kosztują podobnie (M5 droższe jak dobrze doposażysz) i mają podobne parametry mocy i Nm. Swoją drogą ciekawe porównanie. To tak samo możnaby porównać tego GT-R'a do Benka Conti GT albo S8 Ja jak najbardziej zgodzę się ze pewną opinią z RF: Osobiście to chyba nie mieli co testować albo dostali kase od Nissana, aby w sposób beznadziejny pokazać 2 auta i oczywiście 5:0 dla GTR. Co to w ogóle ma być - test w brytyjskich Rykach na lotnisku? Co za śmieszna historia... No przykro mi, ale nie ta klasa, nie ta konkurencja GTRowi bliżej do M3 niż do M5
Thom4s Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 No przykro mi, ale nie ta klasa, nie ta konkurencja GTRowi bliżej do M3 niż do M5 Totalna bzdura. GT-R jest w tym samym segmencie, co 911 Turbo i Audi R8 V10, więc trochę wyższa półka. Tym bardziej, że osiągami bije na głowę M3 i temu podobne.
Flyer Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Totalna bzdura. GT-R jest w tym samym segmencie, co 911 Turbo i Audi R8 V10, więc trochę wyższa półka. Tym bardziej, że osiągami bije na głowę M3 i temu podobne. tymbardziej ten test jest pozbawiony jakiegokolwiek sensu, gdzie M5 do 911 czy R8? inna klasa auta.
maron_d Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 No przykro mi, ale nie ta klasa, nie ta konkurencja GTRowi bliżej do M3 niż do M5 Totalna bzdura. GT-R jest w tym samym segmencie, co 911 Turbo i Audi R8 V10, więc trochę wyższa półka. Tym bardziej, że osiągami bije na głowę M3 i temu podobne. a czy ja napisałem ze m3 jest w tym samym segmencie co gtr? Przeczytaj jeszcze raz UWAŻNIE mój post. Jak to Michał napisał, bez sensu porównywać coupe (dodam od siebie sportowe) do limuzyny (dodam również usportowionej ). Poprzednie generacje GT-R nazywające się jeszcze SKYLINE były sportowymi coupe budowanymi na bazie limuzyn, i sens porównywania M5 byłby, gdyby nissan zrobił usportowionego SKYLINE'a w sedanie na podzespołach obecnego GT-R. Tylko że wówczas, ten pojedynek taki jednoznaczny by nie był
Thom4s Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 a czy ja napisałem ze m3 jest w tym samym segmencie co gtr? Tak, napisałeś: GTRowi bliżej do M3 niż do M5 Nie wiem czy widziałeś GT-R'a na żywo, czy miałeś okazję usiąść w środku, bo to naprawdę duże auto i dlatego daleko mu do M3, jeśli brać pod uwagę rozmiary i osiągi. M5 jest bardziej adekwatne do testu. To co powiesz na to, że BMW właśnie oficjalnie przedstawiła nowe BMW M6 (będące w zasadzie 2-drzwiowym M5) mające bardzo podobne osiągi do M5. Dalej nie widzisz sensu tego porównania? Ilość drzwi nie ma tu znaczenia. Nawet jeśli M5 jest w innym segmencie, to fajnie jest obejrzeć test aut o podobnej mocy i Nm kierowanych do różnych odbiorców. http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/261294/ Wspominałeś coś o Continentalu GT. Takich testów jest kilka i GT-R również jest górą (przedliftowy). Po prostu w kasie do €100tys nie ma lepszego auta sportowego jak GT-R i niedawno jakiś magazyn ogłosił nissana najlepszym autem sportowym na świecie. Jak znajdę info to wkleję.
maron_d Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 No właśnie o to chodzi, że nie napisałem, że jest w tym samym segmencie, napisałem że GT-Rowi BLIŻEJ do M3, a nie że jest w tej samej klasie... Wiesz w ogóle co to znaczy... ? M6 również nie jest przeciwnikiem dla GTR, GTR jest typowo sportowym autem takim jaj - 997TT, R8 itd. M6 jest czystym autem typu GT. Benek był przykładem auta, które nie jest w tej samej klasie co GT-R. Czego się spodziewałeś w porównaniu aut o podobnych mocach, z czego benek jest około pół tony cięższy, i technologicznie dużo starszy ? Ogólnie to czy jest sens porównywać dane dwa auta to jest kwestia własnej opinii, ja z Michałem uważamy że nie ma sensu, Ty uważasz że jest sens, kłócić się tak można w nieskończoność, tylko nie rozumiem, po co na siłę próbujesz wcisnąć mi słowa których nie napisałem ? I tak, widziałem na żywo GT-R'a, aż takiego szału na żywo na mnie nie robi
Thom4s Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 GT-Rowi BLIŻEJ do M3, a nie że jest w tej samej klasie... :polew: BTW ten Bentley z filmiku nie ma takiej samej mocy. To wersja Supersports 621KM, a Nissan to przedlift 485KM. :gwizdanie: Same bzdury piszesz maron_d. Wg mnie każde mocne auto można, a wręcz trzeba porównywać do innych mocnych aut. Po to są wyścigi "Dragtimes" czy "GTBoard". Nawet maluch jakby miał 400KM, może się sprawdzić z każdym autem o podobnej mocy itp. Autocar zrobił porównanie jak nowe M5 wypadnie z Super Sportowym autem i wypadło bardzo dobrze jak na sedana o tej wielkości i o to chodziło. Każdemu nie dogodzisz i zawsze znajdą się tacy, którym coś się nie będzie podobać. Mojego kumpla szef ma Ferrari Californię i niebieskiego GT-R'a po lifcie. Parę tygodni temu nas przewiózł i GT-R to przechooj. Ferrari jest głośne i brzmi za***iście, ale nie jedzie tak jak GT-R. Do tego nie ma kogoś, kto na ulicy nie oglądnąłby się za tymi autami, co dziwne (lub nie) głównie na Nissana.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się