Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Czy to normalne że TURBINA robi się tak czerwona?


rafael22

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik 1.8T 163KM

Czy jest to normalne w tych silnikach gdy turbina robi sie czerwona tak jak żar w piecu gdy po zagrzaniu się do temperatury 90stopni w aucie na liczniku następnie rozpędzenie go do 140km/h i póżniej spokojnej jeżdzie ok 100km/h po otwarciu maski widać jaka jest rozgrzana dodam że ostatnio na odcinku 9km. Wymieniłem zawór D V i zawór N 75 pod kolektorem ssącym.

Czy może mięc wpływ zawór Waste Gate na to że turbo sie robi czerwone??????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czerwona ????? widocznie za słabo jezdzisz :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

u mnie jest żółta łacznie z kolektorem i połową katalizatora :> :> :> :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy LPG możesz mieć kata zatkanego, ja tak miałem turbinka się wysypała wymieniłem turbo wyciąłem kata teraz jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z BFB kata bym nie wycinał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc co najlepiej zrobić? Ostatni czas jeżdze na benzynie na gazie nierobiłem próby turbiny.

Słyszałem że może być temu winny zawór spalin EGR czy AGR + zawór który nim steruje N75 - co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że kata masz przypchanego, raczej tam szukałbym przyczyny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a najlepiej to podpiac Vaga i sprawdzic bledy:) i sprawdzic czy przechodzi testy katalizator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1.8T 163KM

Czy jest to normalne w tych silnikach gdy turbina robi sie czerwona tak jak żar w piecu gdy po zagrzaniu się do temperatury 90stopni w aucie na liczniku następnie rozpędzenie go do 140km/h i póżniej spokojnej jeżdzie ok 100km/h po otwarciu maski widać jaka jest rozgrzana dodam że ostatnio na odcinku 9km. Wymieniłem zawór D V i zawór N 75 pod kolektorem ssącym.

N75 nie znajduje się pod kolektorem ssącym :gwizdanie: a przyczyną nadmiernego grzania się turbiny może być przepływka lub po prostu źle ustawiony lpg :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic sie nie dzieje, to normalne w 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostrej jeździe ma prawo być czerwona,ale po normalnej raczej nie,bynajmniej u mnie się nie robi czerwona

Prędzej miałem zatkanego kata,część gorąca w turbo popękała.Zawsze kata może sprawdzić nie zaszkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag miał robiony, znajomy mechanik auto badał przepustnice tylko ustawiał i przeczyścił bo coś niegrała. Mówil żę lekko turbo sie mokszy.

Gdzie znajduje sie zawór N75 jet to ta kostka: http://allegro.pl/oryg-zawor-cisnienia-egr-n75-028905283q-vw-audi-i2078865258.html

GAZ też był ustawiany ale ostatnio jeżdze tylko na bęzynie.

Co to jest za zawór okrągły przykręcony przy turbinie między silnikiem a turbiną patrząc od góry od niego leci wężyć taki jak te podciśnieniowe i leci do rury która prowadzi powietrze z filtra do spodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag miał robiony, znajomy mechanik auto badał przepustnice tylko ustawiał i przeczyścił bo coś niegrała. Mówil żę lekko turbo sie mokszy.

Gdzie znajduje sie zawór N75 jet to ta kostka: http://allegro.pl/oryg-zawor-cisnienia-egr-n75-028905283q-vw-audi-i2078865258.html

GAZ też był ustawiany ale ostatnio jeżdze tylko na bęzynie.

Co to jest za zawór okrągły przykręcony przy turbinie między silnikiem a turbiną patrząc od góry od niego leci wężyć taki jak te podciśnieniowe i leci do rury która prowadzi powietrze z filtra do spodu?

to nie zawór tylko aktuator, jak pójdziesz tym przewodem od niego trafisz na N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie o ten mi chodzi to co kolega DEVASTATION pisze że to aktuator

Mi chodziło o taki znalazłem podobny ; http://allegro.pl/oryg-zawor-cisnienia-egr-n75-028905283q-vw-audi-i2078865258.html[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 21:46_________________________________________________Czy może mięc wpływ zawór Waste Gate na to że turbo sie robi czerwone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopie, daj sobie juz spokój z tą czerwonoscią turbiny

to jest 1.8T i wszystko w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopie niewiem czy w temacie jakoś u znajomych co mają takie silniki turbo sie tak niegrzeje. Wole zdjagnozować tą przyczynę i naprawic, niż olać to i zarżnąć turbo przed czasem :)

Każdy robi tak jak uważa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez Ci pisałem już, u mnie turbo cały kolektor i połowa kata jest zólta

i tak juz od 4 lat, i nic sie nie dzieje, wazne jest rozgrzewanie i chłodzenie turbo

zadałeś pytanie dostałeś konkretną odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzewanie i chłodzenie wiem, ale dziś gadałem z kolega ma w pasacie 150konny silnik i mówi uniego niema nic takiego, jak mu daje mocno to sie robi ale przy średniej jeżdzie to nie. W sobote jade do mechanika podłączy go pod laptop i będziemy jezdzić to zobaczymy. Niepodoba mi sie to turbo,napewno oryginalnie przystosowuja te auta żeby sie tak niegrzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...