rahzel1512 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Witam mam problem z A4 b5 1.9tdi 110 km AFN ,więc polega to na tym że ma małą moc i zamula i nie chce zbytnio przekroczyć 130 km/h , moc lekko czuc od ok 2700 rpm do 3500 rpm a przedtem było to od ok 2200 rpm . dalej ciężko pali jak odpala się go teraz to kręcę go pewnie 1 min zanim odpale ,przy odpalaniu mocno kaszle i szarpie zanim odpali i dymi także białym dymem no i odrazu błąd zaczyna piszczeć . .Dalej to przy szybkim ruszaniu to silnik jakby się zalał i pomimo wciśniętego pedału gazu ma obroty ok 1000 rpm a czasami zgaśnie i wtedy jak chce odpalić to jakbym odpalał silnik odrzutowy bo słychać tylko taki gwizd specyficzny , i kręcenie nic nie da ale jak odczekam gdzieś 5 min to odpali od strzała. próbowałem zrobić bajpas zaworu n75 ale nic nie dało tylko błąd ucichł i też nie szło przekroczyć 130 km/h z tym że przy ok 70 ,100 i właśnie 120 miał takie przerwy w przyśpieszeniu ale chwile i dalej przyśpieszał jakoś. przy gazowaniu nie daję dymu ,wyjąłem filtr powietrza aby obserwować sztangę i zauważyłem że się nie rusza, ale kierownice czyściłem 3 mies temu więc wątpie żeby to było to . wyczyszczę przepływkę teraz powiem czy to coś dało a moje podejrzenia to : -n75 -zawór zwrotny turbiny -nieszczelność układu ciśnieniowego -zobaczę może przepływka zamówiłem dziś kabel Vag i zobaczę potem co to za błąd wyskakuje
mech15 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 błąd oleju piszczy?? wymień filtr paliwa, bo chyba dawno tego nie robiłeś
rahzel1512 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 nie znak wykrzyknika wewala odrazu po przekręceniu silnika jak jest zimny . Będę musiał zobaczyć w jakim stanie jest filtr . A powiem że wyczyściłem przepływomierz i powiem jest lepiej lecz jednak zostają jeszcze momenty takiego chwilowego zamulenia przy przyśpieszaniu właśnie przy około 90 i 120 teraz .
rookie Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 kąt wtrysku i świece do sprawdzenia jeśli chodzi o ciężkość odpalania pozdro
dante0018 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Piszczy przy odpalaniu bo aku rozjebane. A to niby co wydaje dzwiek jak silnik odrzutowy to rozrusznik. Nie wyrzuci a kreci... A to niby zalewanie sie to jak zimny tylko?
rahzel1512 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 z aku to nie prawda bo mam kilka innych dobrych aku nawet 195 amperowych i tak samo się dzieje . no że rozrusznik kręciu to wiem ale czemu on kręci ale jakby silnik wogóle nie miał kompresji ? kupiłem dziś zaworek zwrotny i przewody podciśnieniowe założę i zobaczę co wtedy ,a no i sprawdzę świece oczywiście .
Vendeur Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 U mnie wykrzyknik po rozruchu pojawiał się 2x i zawsze była to wina aku. Za pierwszym razem kupiłem nowy, za drugim naładowałem. Kontrolka zniknęła.
danielom Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 z aku to nie prawda bo mam kilka innych dobrych aku nawet 195 amperowych i tak samo się dzieje . no że rozrusznik kręciu to wiem ale czemu on kręci ale jakby silnik wogóle nie miał kompresji ? kupiłem dziś zaworek zwrotny i przewody podciśnieniowe założę i zobaczę co wtedy ,a no i sprawdzę świece oczywiście . Nie madruj jak dobrze mowia, bendix Ci nie wybija w rozruszniku skoro swiszczy i chocbys mial milion ah aku to i tak nie zakreci.
rahzel1512 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 no ale tylko jak dostanie takiego zadławienia i nie można go odpalić to tak robi teraz jakoś przy -20 tego nie robi a na rozgrzanym silniku akurat przepuszcza ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się