Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B6] Problem z ogrzewaniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. Mam klimatronica, grzeje idealnie póki temperatura silnika nie osiągnie 90 stopni, wtedy idzie tylko zimne powietrze. Jeszcze chciałem dodać, że zaczęło się to tak praktycznie z dnia na dzień jak przyszły dużo większe mrozy-chłodnica była prawie że zamarznięta, póki nic nie ruszałem przy wężach to jeszcze jako tako lekko się nagrzewało ale bardzo powoli. Zamówiony został termostat i po zamontowaniu go i włożeniu węży były takie skutki jak napisałem na początku. Termostat poszedł na wymianę, bo myślałem, że jest uszkodzony, po ponownym wmontowaniu i dokładnym przeczyszczeniu węży czasami grzeje normalnie po osiągnięciu 90 stopni ale tylko chwilowo. Słyszałem od znajomego, że za to odpowiada też sterownik ogrzewania (czy jakoś tak), do zwykłej klimatyzacji kosztuje ok. 30zł, niewiem jak by było u mnie bo posiadam klimatronica.

[mod]Brak prefixu silnika, zarówno w profilu jak i temacie wątku. Proszę uzupełnić. Musashi [/mod]

Opublikowano

witam .ja mam podobny problem . mam audi b7 2006 klimatronic . również wymieniony termostat ,płyn chłodniczy w normie . silnik osiąga temp 90 st tylko że dmucha zimnym powietrzem. zauważyłem że dolny wąż wchodzący do nagrzewnicy jest gorący a górny zimny .napewno brak obiegu ,myślałem że może pompa albo powietrze w wężu ale może jakiś sterownik w klimatyzacji ? udało ci się już coś ustalić ?

Opublikowano

A jak przestaje grzac to weze jakie sa, twarde czy miekie?

Widzialem juz takie przypadki. Po osiagnieciu temp uklad sie zapowietrzal i przestawalo grzac. Powodem byla uszczelka pod glowica

Opublikowano

moja wiad tyczyla sie tworcy watku :-)

a w twoim przypadku sprawdzilbym czy nagrzewnica nie jest zatkana.

Opublikowano

witam

czy przypadkiem nie uzupełniałeś latem poziomu płynu zwykłą wodą? Ja tak zrobiłem i ostatnio jak przyszło -20 i lepiej to miałem tak jak ty. Pomogło wstawienie na parę godzin do ogrzewanego garażu + wlanie koncentratu do chłodnicy - na konsoli klimy pozycja auto. Usterka więcej się nie pojawiła pomimo temp -25

Opublikowano

dolewałem raz i tylko oryginalny koncentrat .. wtedy miałem niski poziom i nie grzało a po dolaniu obieg ruszył . zastanawia mnie tylko dlaczego górna rurka od nagrzewnicy jest chłodna ? [br]Dopisany: 19 Luty 2012, 18:25_________________________________________________ogrzewanie chodzi cały czas w pozycji auto i wentylator daje na maxa bo nie może nabic temperatury w kabinie z wiadomej przyczyny ..

Opublikowano

witam

Ja również mam problem z ogrzewaniem w silniku alt z 2003r. W poprzednią zimę miałem problemy z ogrzewaniem i okazała się uszczelka pod głowicą i dawało kompresję do układu chłodzenia i ją zapowietrzała - co ciekawe u mnie w zbiorniczku cały czas był poziom płynu i testy chemiczne nic nie pokazały i nie potwierdziły. Łatwo to można sprawdzić jak węże są twarde to problem rozwiązany. Ale nie ma tak w życiu łatwo. W tą zimę a mianowicie w lutym problem się pojawił ponownie. Układ się zapowietrza i na własnych obrotach nie ma ogrzewania ale węże nie robią się twarde jak poprzednio. Test chemiczny ponownie nić nie wykazał, wszystkie świece takiego samego koloru także wydaje się że płynu nie spala, w oleju też brak płynu. Silnik trzyma temp 90 st non stop. Nie widać nawet aby był gdzieś jakiś wyciek. Elektryk klap działa poprawnie. Brak mi już pomysłów i chętnych warsztatów do naprawy. Poradźcie coś.

Opublikowano

głowię się już nad tym ....zastanawiam się czy po prostu nagrzewnica się nie przytkała ..chyba zacznę od sprawdzenia przejścia w nagrzewnicy . Coś trzeba wykluczyć .... najgorzej że żona mi marznie w aucie :) biorę oczywiście te twoje wskazówki pod uwagę ..

Opublikowano

Sorki, że dopiero teraz odpisuje. Nie sprawdzałem jakie są węże, jutro postaram się sprawdzić i napisze. Kupiłem inny panel klimatyzacji i teraz grzeje, ale z małym wyjątkiem-jak jadę pod górkę to leci zimne powietrze, dopiero jak jestem już na prostej to po chwili wszystko wraca do normy, na starym panelu jak już przestał grzać to już na stałe, więc to chyba wina tego sterownika (panelu) od klimy ale dziwi mnie, że pod górkę włącza się zimne.

Opublikowano

Tydzień temu do mechanika oddałem swoje a4. Pierwsze co się okazało to nie był wogóle wpięty jeden z węży i był twardy jak kamień (poprzedni mechanik wogóle go nie włożył.) Dzisiaj mechanik zawiózł głowicę do sprawdzenia. Dam znać co wyszło (oby tylko głowica nie była cała do wymiany bo się trochę bardzo wk....). Ciągle jakieś wydatki, nie mam już siły do tego auta.

Wszystko w końcu działa :) Musiałem zrobić planowanie głowicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...