Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Nie zapala na wszystkie gary po długim postoju


nitro3241

Rekomendowane odpowiedzi

witam mój samochód po długim postoju bardzo ciężko pali tak jakby na 3 cylindry po paru sekundach załącza się 4 ,brak błędów ,wszystkie logi na rozgrzanym silniku są ok , wartości wszystkie w normie ale na zimnym na 1 pompce bardzo duże wartości na kanale 13 i na kanale 18 liczba 6.0 , bipy na 23 po 68 , po 1 min pracy wartości powoli wracają do normy ,wymieniłem oringi na pompkach ale nic nie dało.

lll.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świeczki sprawdzałem są ok,kompresji nie sprawdzałem wszystko się zaczeło po wymianie uszczelki pod głowicą od tej pory jest problem[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 18:23_________________________________________________wcześniej palił super niezależnie ile stał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to by płynu ubywało a nic się takiego nie dzieje w logach widać że na 1 pompowtrysku

na kanale 13 korekty są +2,99 ,

kanał 18 6,0

kanał 23 wysoki bipy powyżej +30

moim zdaniem to wina pompowtrysku bo na innych pompkach jest ok tylko czemu na ciepłym silniku wszytko jest ok pali od strzała i wartosci sa wszytkie ok teraz nie wiem czy wymienić pompowtrysk bo oringi juz były wymieniane w logach które zamieściłem widać jak to wygląda na zimnym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno tzn. kiedy? generalnie lepiej założyć nowe przy jednej robocie. Po zamianie wrzuć logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam silnik, te same objawy

Ciężkawo pali do dłuższym postoju i przez kilka sekund po rozruchu z wydechu wydobywa się sporo dymu. Bardzo wysokie korekty po odpaleniu w grupie 013. Na jednym garze łapie 2,99. Auto chodzi przez chwile nie równo.

Oringi na PD wymienione jakieś pół roku temu, bez różnicy

Postanowiłem, że wymienię pompki, przy okazji zwiększenia mocy. Ale czytając wypowiedzi niektórych, to wcale nie jestem przekonany, że po wymianie PD będzie lepiej palił

Także czekam jak zamienisz je miejscami, zobaczymy co będzie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienialem okolo 2 tyg temu przejechane gdzies 300 km[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 15:00_________________________________________________ale jak mowice ze zalozyc nowy zestaw oringow to kupie i wymienie chociaz te pewnie beda jak nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzilo mi o to ze zmienialem oringi na wszystkich pompkach 2 tyg temu i dwa dni temu na tej jednej pompce ktora podejrzewalem ale nic nie dalo ,teraz czeka mnie ponownie zmiana pompek miejscami i to sie pojawia pytanie czy znow je zmieniac oringi?[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 16:00_________________________________________________czy zostawic te co sa bo bardzo malo km na nich przjechane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie są uszkodzone mechanicznie to zakładaj te co masz.

Są przecież nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok w sobote postaram sie je podmienic zobaczymy co wyjdzie [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 17:19_________________________________________________witam wczoraj ponownie zmieniłem pompki miejscami i auto troszkę lepiej zapala lecz korekcje z 1 cylindra tego podejrzanego przeszły na 2 dołączam logi zaraz po odpaleniu na zimnym a także na ciepłym silniku jak to wygląda

http://vaglog.rtnet.pl/vabene1_72462.html

na ciepłym silniku tak:

http://vaglog.rtnet.pl/vabene1_72463.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie pompka niedomaga i na poprawę raczej nie ma co liczyć. Proponuję wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jesli wymiana to dwoch pompek :)

pierwszej i drugiej ;) i po tym korekcja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego 2 pompek ( pierwszej i drugiej) jak tylko na tej 1 jest problem, może wystarczy wymienić tylko jedną o tym samym nr. Czy od razu o innych nr i jakie najlepiej włożyć zamiast tych autko mam zrobione na 143 km i 345nm co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo kiedys walczylem z pompkami i wymiana jeden dawala duze rozbierznosci, gdzies doczytalem ze 1 i 2, 3 i 4 to jakby pary, nawalala pompka, wymienilem jedna i korekcje nadal bylly zle i potem wymienilem druga z tego samego rzutu i bylo ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...