ranyjulek Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Mógłby mi ktoś z Was przedstawić, krok po kroku, jak z poziomu VAGa uruchomić dodatkową, elektryczną pompę wody, znajdującą się w układzie chłodzenia paliwa? Po wymianie jednego z cieniutkich wężyków nie mogę odpowietrzyć układu metodami tradycyjnymi.
machina Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 To taka pompka istnieje w tym silniku? byłem przekonany że jest tylko zaworek sterowany podciśnieniowo, który otwiera dodatkowy obieg chłodzący paliwo. Teraz już sam nie wiem.
ranyjulek Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 Według "Elsy" jest i trzeba ją uruchomiać żeby odpowietrzyć układ.
machina Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Skoro tak to być może wykonująć testy wyjść uda się ją odpalić. Zapodaj zdjęcie z lokalizacji pompki jak możesz.
ranyjulek Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 Skoro tak to być może wykonująć testy wyjść uda się ją odpalić. Zapodaj zdjęcie z lokalizacji pompki jak możesz. Pompka zlokalizowana jest przy chłodnicy paliwa umieszczonej przed prawym nadkolem. Nie uda mi się na razie zrobić zdjęcia ale widać ją od spodu "jak na dłoni" [br]Dopisany: 11 Luty 2012, 16:48_________________________________________________Przeprowadziłem dziś procedurę odpowietrzania uruchamiając VAGiem pompkę od układu chłodzenia paliwa. Po odpaleniu auta nie było słychać bulgotania, jednak po chwili znowu było. Zastanawiam się teraz, czy nie jest to wina głównej pompy wody. Czy jest możliwe, że nie obraca się tak jak powinna i dopiero po zwiększeniu obrotów obieg jest taki jak trzeba? I czy w związku z tym może być problem z ciągłym zapowietrzaniem się układu chłodzenia?
Krzysztof Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Skoro tak to być może wykonująć testy wyjść uda się ją odpalić. Zapodaj zdjęcie z lokalizacji pompki jak możesz. Pompka zlokalizowana jest przy chłodnicy paliwa umieszczonej przed prawym nadkolem. Nie uda mi się na razie zrobić zdjęcia ale widać ją od spodu "jak na dłoni" [br]Dopisany: 11 Luty 2012, 16:48_________________________________________________Przeprowadziłem dziś procedurę odpowietrzania uruchamiając VAGiem pompkę od układu chłodzenia paliwa. Po odpaleniu auta nie było słychać bulgotania, jednak po chwili znowu było. Zastanawiam się teraz, czy nie jest to wina głównej pompy wody. Czy jest możliwe, że nie obraca się tak jak powinna i dopiero po zwiększeniu obrotów obieg jest taki jak trzeba? I czy w związku z tym może być problem z ciągłym zapowietrzaniem się układu chłodzenia? Mógłbyś napisać jak wygląda procedura odpowietrzania VAGiem w AJM?
ranyjulek Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Skoro tak to być może wykonująć testy wyjść uda się ją odpalić. Zapodaj zdjęcie z lokalizacji pompki jak możesz. Pompka zlokalizowana jest przy chłodnicy paliwa umieszczonej przed prawym nadkolem. Nie uda mi się na razie zrobić zdjęcia ale widać ją od spodu "jak na dłoni" [br]Dopisany: 11 Luty 2012, 16:48_________________________________________________Przeprowadziłem dziś procedurę odpowietrzania uruchamiając VAGiem pompkę od układu chłodzenia paliwa. Po odpaleniu auta nie było słychać bulgotania, jednak po chwili znowu było. Zastanawiam się teraz, czy nie jest to wina głównej pompy wody. Czy jest możliwe, że nie obraca się tak jak powinna i dopiero po zwiększeniu obrotów obieg jest taki jak trzeba? I czy w związku z tym może być problem z ciągłym zapowietrzaniem się układu chłodzenia? Mógłbyś napisać jak wygląda procedura odpowietrzania VAGiem w AJM? Najpierw należy zdjąć wężyk podciśnienia z zaworu otwierającego obieg chłodzenia paliwa (zaraz za trójnikiem na węzu idącym od chłodnicy do zbiornika wyrównawczego) potem w VAGu wejść w "silnik". Kliknąć w "test elementów". Po dojściu do testu piątego na około 30 sekund uruchamia się pompka elektryczna.
ranyjulek Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Odgrzewam kotleta, choć jeszcze nie wystygł na dobre Znalazłem niewielki wyciek płynu chłodzącego na dolnym wężu od chłodnicy. A dokładnie w miejscu plastikowego trójnika, z którego odchodzi wężyk do obiegu chłodzenia paliwa. Wyciek jest minimalny. Czy może być on powodem niemożności odpowietrzenia układu i ciągłego odgłosu przelewania się wody w nagrzewnicy? Wężyk oczywiście zamówiony i jedzie do mnie z DE.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się