piterdzg Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam!!wyskoczył mi dzisiaj błąd 1826 nie ''związany ze sprzętem ''i na dodatek nie można go skasowac ,świeci jeszcze kontrolka esp.dzisiaj pojawił się jeszcze problem z odpalaniem jechałem na rezerwie i stanąłem lekko pod górke auto kręci jak szalone i dopiero po chwili odpali a kolejnym razem na dotyk.zalalem na shell rano -8 na strzała a potem jak mu sie podoba :evil:Przed wczoraj regenerowałem włącznik świateł i kolega wlutował mi 3 diody bo były spalone czy to ma jakiś wpływ na to??czy mają wpływ na to niskie temperatury i auto zalepione śniegiem?pomocy!! :(czy komuś też tak sie zdarzyło??acha odlączyłem jeszcze aku i teraz za każdym razem pali na strzała ale esp nadal świeci.
wrclaguna Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Błąd czujnika kąta skrętu Jakbys wpisal w szukajce bład 1826 to wyskoczy ci pierdylion podpowiedzi :gwizdanie:
piterdzg Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 pisze ale z kazdym postem wyskakuje coś innego i coraz wieksze cuda :kox:a z czym to jest związane i jak temu zaradzic??nowa taśma??
wrclaguna Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Zrób procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy ( Opis masz na Forum ) a jak nie pomoze to tasma powiedziała papa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się