swiezak1111 0 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam dzisiaj o 8rano postawiłem auto do mechanika. -wymiana 2x przegub - 2x koncówka drążka - 2x gumy od stabilizatora i koncowki - termostat po odebraniu auta dziwne stuki w lewym kole.. jak by wahacz... i pali i mryga kontrolka od abs-u auto miało byc zrobione od 8 do 12 odebrałem jak zamykali o 16.. oczywiscie jeszcze do tego nie zdazyli zrobic termostatu i skasowali 450zł... auto musiałem odebrac dzisiaj ponieważ jutro rano musze jechac do gdanska. umowiłem sie na naprawde absu w poniedziałek na 8 rano. nie mam garazu bo sam bym pogrzebał a zimno i sie nie chce. Może nie podłaczyli albo poprostu zepsuli czujnik :/ jakies pomysły? Da sie jakoś wyłączyc to mryganie?;D chociaz na czas weekendu?[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 21:22_________________________________________________błąd prawy przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbovorta 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Ale odraz się zapala czy dopiero po przejechaniu kawałka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak1111 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 jedna kontrolka ciągle mryga ( ! ) . a druga ciagle sie pali (abs) ... czuje ze jest nie sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbovorta 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 A da się skasować błąd ? Jak się da ale po uruchomieniu znów się zapala to uszkodzony czujnik bądź odpięty ( urwany przewód ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 sprawdź czujnik ABS, może go mechanior zruszył podczas naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko42 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 podepnę się pod temet mam podobny problem z tym że u mnie były wymieniane klocki + tarcze od tego czasu czasami nie zawsze po ujechaniu kawałka zapala się ABS natomiast po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu wszystko działa ok tak jak powinno czy mechanior mógł coś skopać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 podepnę się pod temet mam podobny problem z tym że u mnie były wymieniane klocki + tarcze od tego czasu czasami nie zawsze po ujechaniu kawałka zapala się ABS natomiast po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu wszystko działa ok tak jak powinno czy mechanior mógł coś skopać ? przód czy tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko42 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 tarcze i klocki z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak1111 0 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 mówie że mechanik ten co sparcił sam tam grzebał godzine po wymianie zawieszenia z tym abs-em anie nic nie naprawił. zaczął sciamniac ze zima itp.. ale mam jechac w poniedziałek i mi to gratis zrobia. bo to ich wina. czujnik napewno zruszyli i napewno zepsuli. wszystko jest podłaczone na komuterze nie ma błedu wszystko pokasowane i wszystko porobione jak ma byc. eh czeka mnie jeszcze u nich wymiana termostatu w poniedziałek mam nadzieje ze wszystko pojdzie sprawnie.:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się