Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Nastawnik do czyszczenia i ciezko pali.


ramonek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem następujący , auto szarpie na 4-5 biegu (wina nastawnika po odłączeniu predkosciomierza ustaje)

ale ciezko pali na zimnym, Swiece ok , kąt 46-51, doprowadzenie paliwa ok bez powietrza, filtry nowe.

Jak odpali to lekko chwile kuleje i ciut kopci.

Jedno co sie nie zgadza na komputerze to prąd RSW nastawnika na zaplonie wykazuje 0.520v a powinno byc 0.740 czy to moze miec jakies znaczenie ??

auto ma nabite 390tys km i nastawnik juz byl robiony bo ma oznaki rozkrecania.

Co radzicie zrobic ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewny przelotu auta? Bo nastawniki padają po +/- 300tys. Ja robiłem chyba mając 320tys więc zakładając że twój był już robiony to trochę mało przelatał (+/-100tys) albo ktoś go spieprzył (słabo wyczyścił/polutował składając). Po czym widzisz że nastawnik był robiony? Ma plombę gwarancyjną w formie kropki na śrubce? Brak mu śruby 2t?

Ps. Uwalony nastawnik powoduje delikatne pływanie obrotów na jałowym podczas postoju (tylko nie jestem pewny czy we wszystkich przypadkach). U Ciebie nie ma tego objawu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pompie są rysy ktore zaleca sie robic przy czyszczeniu zeby bylo łatwiej zamontowac, brak plomb oraz wszystkie ustawienia byly zle zrobione , przebieg pewny a auto mam miesiąc czasu wiec niewiem kiedy byl robiony nastawnik napewno zle byl zrobiony . Po podłaczeniu vaga dawka paliwa byla 2mg zmienilem na 3.4mg , kąt mialem 22 wiec przestawilem na 46-51 noi prąd rsw 0.520v . grzanie swiec sprawdzilem tak jak i same swiece filtry zmienilem . obroty falują i tak jak pisalem auto szarpie na 4 i 5 biegu nawet czasem na 3 lekko wiec smigam bez predkosciomierza.jak bede w polsce to wyjme nastawnik i go zrobie wg instrukcji. tylko co ma wplyw na ciezkie palenie na zimym rozrusznik kreci jak szalony powietrza brak w przewodach paliwowych fabryczny kąt powinien byc 49-54 ale taka mala roznica nie bedzie go ruszal. Ma ktos jakies mozliwe propozycje bądz wiedze czy nastawnik moze powodowac ciezkie odpalanie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeklamanie 0,22 v na rsw to przeklamanie kilkunastu mg w grupie 001. Np mozesz miec teraz 3,4 a jak bedzie dobrze ustawiony to moze byc 13mg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tak malej dawce to jeszcze nikt nie zapalil rano tdi.Moc musi byc tez c**j*owa

Ustaw to 5min roboty przestawisz dawke powinien smigac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn dawka paliwa na samym zimnym silniku sie zwieksza , po rozgrzaniu ma 3.4 mg /skok czy jakos tak. najwazniejsze jest to ,ze czy odpalam go -12 czy +7stponi jak postoi całą noc to tyle samo trza krecic i zawsze zakopci po odpaleniu. a moze zawor elektromagnetyczny na pompie po dluzszym postoju sie jakos przycina przerabial to ktos ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to przerabiałem samochód nagle zaczął mi przerywać jak dałem pedał w podłogę nagle stał się mułowaty jak nic pomyślałem kierownice ale za 3 dni nagle zaczął gasnąć na światłach itp i nagle podczas jazdy zaczęło nim szarpać i zdechł. Nie mogłem go odpalić lecz za którymś razem załapał załamałem sie że pompa padła ale jakoś do 1,5 tyś obrotów jechałem potem zdechł i kaplica. Okazało sie że mam w tej obudowie od ECU upalony kabel od elektrozaworu w pompie. Jak najbardziej to sprawdź najlepiej przewód do nie go podepnij ale ostrożnie żeby obudowy nigdzie nie dotykał, najlepiej szczypcami jakimiś lub przykręć go i do plusa przejedź sie i zobaczysz czy jest ok :hi: Przeważnie dzieje się to jak alarm masz z odcięciem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno masz rację ale niech też to sprawdzi dla świętego spokoju po tym co ja się nawkór... już byłem gotów auto rozwalić ze złości jak pchałem go do cpn na parking, a okazało się że to taka pierdółka ale ja miałem błąd tego zaworu na VAGu więc u Ciebie pewnie to nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...