Skocz do zawartości

peyo32

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O peyo32

Osiągnięcia peyo32

0

Reputacja

  1. Synchro 0,0 - 0,5 pali pół obrotu 3 razy w tygodniu robie taki rozrząd Synchro 0,0 - 0,5 pali pół obrotu 3 razy w tygodniu robie taki rozrząd Temat do zamknięcia problem leżał w EGR
  2. Witam. Przepraszam jak nie ten dział i nie ta forma rzadko bywam sprawa pilna. Pacjent silnik AWX Po wymianie rozrządu ,oleju, filtrów i odgrzybiane klimy silnik prawie kompletnie stracił moc. Przed robotą na 100% było oki bo osobiście jechałem na próbę. Na nieszczęście przed robotą silnik nie był diagnozowany ani logowany. Zachowanie silnika: Palimy motor jedziemy spokojnie na 1 biegu na drogę ,wciskamy gaz do oporu silnik rwie gubi trakcję , zapinam 2 od razu brak mocy wtedy odpuszczam gaz jadę ok 20 sek na ok 2000obr naciskam lekko gaz czuję że silnik chce jechać ,daję spód ciągnie normalnie zapinam 3 muł od razu brak mocy i tak jak wyżej odpuszczam na chwilę potem jest bomba zapinam 4 i muł. Spostrzeżenia. Najdziwniejszą rzeczą jaką zauważyłem to za wysokie doładowanie turbo na samym zapłonie wynosi 1158 Oryginalny soft w sterowniku. Bloki wartosci mierzonych VCP+K v3.6.8 23.06.2014 SmartCard, Date: 2015-08-08 16:36:24.233 VIN: ---, ECU: 038906019GS Adres: 01 SW: 152 NA ZAPŁONIE Obroty silnika Wartosc wymaga aktualny cisn. wsp.wyp.impuls 16:36:24.233 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:24.796 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:25.357 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:25.921 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:26.485 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:27.050 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:27.615 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:28.176 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:28.740 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:29.305 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:29.869 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:30.434 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:30.997 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % 16:36:31.560 BL:11 0,00 RPM 193,80 mbar 1158,30 99,61 % STATYCZNY MAF 900-1250 Atmos. Cisnien cisn. powietrz Przepustnica 1 16:39:31.565 BL:10 455,70 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:32.302 BL:10 445,90 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:33.043 BL:10 436,10 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:33.783 BL:10 436,10 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:34.529 BL:10 450,80 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:35.272 BL:10 455,70 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:36.013 BL:10 426,30 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:36.757 BL:10 436,10 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:37.498 BL:10 455,70 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:38.287 BL:10 445,90 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:38.983 BL:10 445,90 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % 16:39:39.728 BL:10 426,30 mg/H 989,40 mbar 1205,10 0,00 % LOGI BS 16:37:45.184 BL:11 1176,00RPM ZAŁ 1251,90 0,00% 16:37:45.568 BL:11 1176,00RPM ZAŁ 1263,60 0,00% 16:37:45.954 BL:11 1197,00RPM ZAŁ 1263,60 0,00% 16:37:46.341 BL:11 1218,00RPM ZAŁ 1275,30 0,00% 16:37:46.724 BL:11 1239,00RPM ZAŁ 1275,30 0,00% 16:37:47.114 BL:11 1260,00RPM ZAŁ 1287,00 0,00% 16:37:47.497 BL:11 1281,00RPM ZAŁ 1287,00 0,00% 16:37:47.883 BL:11 1302,00RPM ZAŁ 1287,00 0,00% 16:37:48.273 BL:11 1323,00RPM ZAŁ 1298,70 0,00% 16:37:48.660 BL:11 1323,00RPM WYŁ 1310,40 0,00% 16:37:49.047 BL:11 1344,00RPM WYŁ 1251,90 99,61% 16:37:49.431 BL:11 1365,00RPM WYŁ 1193,40 99,61% 16:37:49.819 BL:11 1386,00RPM WYŁ 1170,00 99,61% 16:37:50.203 BL:11 1386,00RPM WYŁ 1158,30 99,61% 16:37:50.587 BL:11 1386,00RPM WYŁ 1146,60 99,61% 16:37:50.975 BL:11 1386,00RPM WYŁ 1146,60 99,61% 16:37:51.363 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1146,60 99,61% 16:37:51.750 BL:11 1386,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:52.134 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1146,60 99,61% 16:37:52.521 BL:11 1386,00RPM WYŁ 1146,60 99,61% 16:37:52.908 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:53.291 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:53.679 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:54.066 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:54.451 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:54.836 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:55.224 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:55.610 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:55.997 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:56.384 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:56.772 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:57.161 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:57.545 BL:11 1386,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:57.931 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:58.318 BL:11 1407,00RPM WYŁ 1134,90 99,61% 16:37:58.703 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1134,90 99,61% 16:37:59.091 BL:11 1386,00RPM ZAŁ 1158,30 0,00% 16:37:59.478 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1216,80 0,00% 16:37:59.866 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1251,90 0,00% 16:38:00.255 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1298,70 0,00% 16:38:00.642 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1322,10 0,00% 16:38:01.028 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1322,10 0,00% 16:38:01.418 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1333,80 0,00% 16:38:01.806 BL:11 1386,00RPM ZAŁ 1345,50 0,00% 16:38:02.190 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1345,50 0,00% 16:38:02.580 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1345,50 0,00% 16:38:02.965 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1345,50 0,00% 16:38:03.351 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1357,20 0,00% 16:38:03.739 BL:11 1407,00RPM ZAŁ 1345,50 0,00% Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania zrobiłem bajpasa od wtyczki do wtyczki sterownika , wsadziłem drugi inny sterownik . Nic nie pomogło dalej na zapłonie 1158. Bywało że 1170 log statyczny Cyl 1 -2.8 to Cyl 2 -2.8 to Cyl 3 -2.8 to Cyl 4 -2.8 to 16:39:51.911 BL:13 0,12 mg/H 0,00 mg/H 0,64 mg/H -0,82 mg/H 16:39:52.652 BL:13 0,12 mg/H 0,00 mg/H 0,64 mg/H -0,82 mg/H 16:39:53.398 BL:13 0,12 mg/H 0,02 mg/H 0,61 mg/H -0,82 mg/H 16:39:54.141 BL:13 0,14 mg/H 0,00 mg/H 0,64 mg/H -0,85 mg/H 16:39:54.882 BL:13 0,12 mg/H 0,02 mg/H 0,66 mg/H -0,82 mg/H 16:39:55.624 BL:13 0,09 mg/H 0,00 mg/H 0,66 mg/H -0,82 mg/H 16:39:56.370 BL:13 0,09 mg/H 0,00 mg/H 0,68 mg/H -0,80 mg/H 16:39:57.113 BL:13 0,14 mg/H -0,02 mg/H 0,68 mg/H -0,85 mg/H 16:39:57.856 BL:13 0,16 mg/H -0,02 mg/H 0,68 mg/H -0,85 mg/H 16:39:58.597 BL:13 0,19 mg/H 0,00 mg/H 0,66 mg/H -0,85 mg/H 16:39:59.340 BL:13 0,16 mg/H -0,02 mg/H 0,64 mg/H -0,82 mg/H 16:40:00.084 BL:13 0,24 mg/H -0,05 mg/H 0,64 mg/H -0,87 mg/H 16:40:00.826 BL:13 0,26 mg/H -0,02 mg/H 0,61 mg/H -0,85 mg/H 16:40:01.567 BL:13 0,26 mg/H -0,02 mg/H 0,59 mg/H -0,85 mg/H 16:40:02.309 BL:13 0,26 mg/H -0,02 mg/H 0,59 mg/H -0,85 mg/H 16:40:03.055 BL:13 0,28 mg/H -0,05 mg/H 0,61 mg/H -0,87 mg/H Cyl 1 0 Cyl 2 0 Cyl 3 0 Cyl 4 0 16:40:10.512 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:11.256 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:11.997 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:12.739 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:13.485 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:14.228 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:14.969 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:15.712 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:16.453 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:17.196 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:17.938 BL:18 0,00 0,00 0,00 0,00 16:40:24.834 BL:23 3,00 11,00 15,00 17,00 16:40:25.574 BL:23 7,00 10,00 18,00 14,00 16:40:26.316 BL:23 6,00 13,00 16,00 14,00 16:40:27.062 BL:23 3,00 14,00 13,00 12,00 16:40:27.801 BL:23 4,00 13,00 14,00 15,00 16:40:28.548 BL:23 2,00 14,00 15,00 17,00 16:40:29.288 BL:23 6,00 12,00 13,00 18,00 16:40:30.033 BL:23 7,00 14,00 14,00 16,00 16:40:30.774 BL:23 5,00 12,00 19,00 15,00 16:40:31.516 BL:23 10,00 14,00 16,00 15,00 16:40:32.285 BL:23 7,00 14,00 15,00 18,00 16:40:33.001 BL:23 5,00 14,00 13,00 21,00 16:40:33.742 BL:23 10,00 10,00 18,00 22,00 16:40:34.487 BL:23 7,00 14,00 18,00 19,00 16:40:35.233 BL:23 6,00 16,00 15,00 20,00 16:40:35.976 BL:23 5,00 17,00 18,00 18,00 Obroty silnika MAF (wartosc w MAF (aktualny) EGR Wspolczynn 16:40:50.879 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 445,90 mg/H 4,78 % 16:40:51.617 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 445,90 mg/H 4,78 % 16:40:52.364 BL:3 840,00 RPM 250,00 mg/H 441,00 mg/H 4,78 % 16:40:53.106 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 431,20 mg/H 4,78 % 16:40:53.849 BL:3 840,00 RPM 250,00 mg/H 436,10 mg/H 4,78 % 16:40:54.592 BL:3 840,00 RPM 250,00 mg/H 441,00 mg/H 4,78 % 16:40:55.336 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 431,20 mg/H 4,78 % 16:40:56.077 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 441,00 mg/H 4,78 % 16:40:56.818 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 436,10 mg/H 4,78 % 16:40:57.561 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 441,00 mg/H 4,78 % 16:40:58.308 BL:3 840,00 RPM 250,00 mg/H 445,90 mg/H 4,78 % 16:40:59.051 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 450,80 mg/H 4,78 % 16:40:59.794 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 455,70 mg/H 4,78 % 16:41:00.539 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 431,20 mg/H 4,78 % 16:41:01.283 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 436,10 mg/H 4,78 % 16:41:02.024 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 426,30 mg/H 4,78 % 16:41:02.770 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 455,70 mg/H 4,78 % 16:41:03.513 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 450,80 mg/H 4,78 % 16:41:04.284 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 450,80 mg/H 4,78 % 16:41:04.997 BL:3 819,00 RPM 250,00 mg/H 445,90 mg/H 4,78 % Dynamiczny raczej krótki bo zaraz tryb awaryjny Obroty silnika MAF (wartosc w MAF (aktualny) EGR Wspolczynn 16:42:30.104 BL:3 1533,00 RPM 850,00 mg/H 641,90 mg/H 4,78 % 16:42:30.842 BL:3 1680,00 RPM 850,00 mg/H 578,20 mg/H 4,78 % 16:42:31.584 BL:3 1827,00 RPM 850,00 mg/H 441,00 mg/H 4,78 % 16:42:32.327 BL:3 1911,00 RPM 850,00 mg/H 382,20 mg/H 4,78 % 16:42:33.068 BL:3 1995,00 RPM 850,00 mg/H 357,70 mg/H 4,78 % 16:42:33.812 BL:3 2079,00 RPM 850,00 mg/H 323,40 mg/H 4,78 % 16:42:34.555 BL:3 2121,00 RPM 850,00 mg/H 313,60 mg/H 4,78 % 16:42:35.299 BL:3 2184,00 RPM 850,00 mg/H 323,40 mg/H 4,78 % 16:42:36.038 BL:3 2226,00 RPM 850,00 mg/H 328,30 mg/H 4,78 % 16:42:36.783 BL:3 2268,00 RPM 850,00 mg/H 333,20 mg/H 4,78 % 16:42:37.524 BL:3 2310,00 RPM 850,00 mg/H 328,30 mg/H 4,78 % 16:42:38.292 BL:3 2352,00 RPM 850,00 mg/H 318,50 mg/H 4,78 % 16:42:39.008 BL:3 2394,00 RPM 850,00 mg/H 308,70 mg/H 4,78 % 16:42:39.751 BL:3 2415,00 RPM 850,00 mg/H 313,60 mg/H 4,78 % 16:42:40.492 BL:3 2478,00 RPM 850,00 mg/H 480,20 mg/H 4,78 % 16:42:41.235 BL:3 2562,00 RPM 850,00 mg/H 436,10 mg/H 4,78 % 16:42:41.980 BL:3 2625,00 RPM 850,00 mg/H 426,30 mg/H 4,78 % 16:42:42.722 BL:3 2709,00 RPM 850,00 mg/H 426,30 mg/H 4,78 % 16:42:43.466 BL:3 2772,00 RPM 850,00 mg/H 426,30 mg/H 4,78 % 16:42:44.208 BL:3 2835,00 RPM 850,00 mg/H 450,80 mg/H 4,78 % 16:42:44.951 BL:3 2898,00 RPM 850,00 mg/H 465,50 mg/H 4,78 % 16:42:45.693 BL:3 2961,00 RPM 850,00 mg/H 460,60 mg/H 4,78 % 16:42:46.440 BL:3 3024,00 RPM 850,00 mg/H 465,50 mg/H 4,78 % 16:42:47.182 BL:3 3087,00 RPM 850,00 mg/H 499,80 mg/H 4,78 % 16:42:47.926 BL:3 3171,00 RPM 850,00 mg/H 519,40 mg/H 4,78 % 16:42:48.670 BL:3 3213,00 RPM 850,00 mg/H 514,50 mg/H 4,78 % 16:42:49.415 BL:3 3276,00 RPM 850,00 mg/H 519,40 mg/H 4,78 % 16:42:50.155 BL:3 3318,00 RPM 850,00 mg/H 519,40 mg/H 4,78 % 16:42:50.899 BL:3 3360,00 RPM 850,00 mg/H 514,50 mg/H 4,78 % 16:42:51.644 BL:3 3381,00 RPM 850,00 mg/H 509,60 mg/H 4,78 % 16:42:52.386 BL:3 3402,00 RPM 850,00 mg/H 519,40 mg/H 4,78 % Obroty silnika Dawka wtrysku ograniczenie d ograniczenie d 16:44:46.493 BL:8 1785,00 RPM 69,73 mg/H 51,06 mg/H 21,96 mg/H 16:44:47.225 BL:8 1869,00 RPM 69,73 mg/H 51,61 mg/H 21,41 mg/H 16:44:47.966 BL:8 1932,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 20,59 mg/H 16:44:48.710 BL:8 1995,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 19,76 mg/H 16:44:49.455 BL:8 2058,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 19,22 mg/H 16:44:50.199 BL:8 2121,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 18,94 mg/H 16:44:50.940 BL:8 2184,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 19,22 mg/H 16:44:51.685 BL:8 2247,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 18,94 mg/H 16:44:52.427 BL:8 2289,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 18,94 mg/H 16:44:53.172 BL:8 2352,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 18,67 mg/H 16:44:53.918 BL:8 2394,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 18,39 mg/H 16:44:54.658 BL:8 2436,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 18,39 mg/H 16:44:55.403 BL:8 2478,00 RPM 69,73 mg/H 51,88 mg/H 18,39 mg/H Obroty silnika Wartosc wymaga aktualny cisn. wsp.wyp.impuls 16:45:32.069 BL:11 1533,00 RPM 1978,80 mbar 1485,90 21,52 % 16:45:32.809 BL:11 1680,00 RPM 2091,00 mbar 2106,00 48,61 % 16:45:33.552 BL:11 1848,00 RPM 2213,40 mbar 2269,80 49,41 % 16:45:34.292 BL:11 1974,00 RPM 2264,40 mbar 2199,60 47,02 % 16:45:35.035 BL:11 2100,00 RPM 2284,80 mbar 2047,50 38,65 % 16:45:35.780 BL:11 2184,00 RPM 2305,20 mbar 1918,80 33,07 % 16:45:36.525 BL:11 2247,00 RPM 2315,40 mbar 1801,80 34,66 % 16:45:37.269 BL:11 2331,00 RPM 2325,60 mbar 1731,60 34,66 % 16:45:38.010 BL:11 2394,00 RPM 2335,80 mbar 1696,50 34,66 % 16:45:38.755 BL:11 2436,00 RPM 2335,80 mbar 1708,20 34,66 % 16:45:39.501 BL:11 2478,00 RPM 2346,00 mbar 1743,30 35,06 % 16:45:40.284 BL:11 2562,00 RPM 2346,00 mbar 1801,80 35,46 % 16:45:40.989 BL:11 2604,00 RPM 2346,00 mbar 1848,60 35,06 % 16:45:41.733 BL:11 2667,00 RPM 2346,00 mbar 1872,00 35,06 % 16:45:42.479 BL:11 2730,00 RPM 2346,00 mbar 1801,80 92,44 % 16:45:43.222 BL:11 2772,00 RPM 2346,00 mbar 1485,90 92,44 % 16:45:43.967 BL:11 2856,00 RPM 2346,00 mbar 1404,00 92,44 % 16:45:44.709 BL:11 2919,00 RPM 2346,00 mbar 1380,60 92,44 % 16:45:45.450 BL:11 2982,00 RPM 2346,00 mbar 1368,90 92,44 % 16:45:46.194 BL:11 3045,00 RPM 2346,00 mbar 1368,90 92,44 % 16:45:46.934 BL:11 3087,00 RPM 2346,00 mbar 1368,90 92,44 % 16:45:47.679 BL:11 3150,00 RPM 2346,00 mbar 1368,90 92,44 % Obroty silnika Dawka wtrysku Wartosc wymaga temp plynu chl 16:47:37.532 BL:1 1554,00 RPM 10,43 mg/H 7,14 oKW 89,10 oC 16:47:38.272 BL:1 1617,00 RPM 36,51 mg/H 13,26 oKW 89,10 oC 16:47:39.016 BL:1 1764,00 RPM 42,00 mg/H 15,81 oKW 89,10 oC 16:47:39.762 BL:1 1911,00 RPM 39,53 mg/H 15,30 oKW 89,10 oC 16:47:40.507 BL:1 1995,00 RPM 37,33 mg/H 14,79 oKW 89,10 oC 16:47:41.252 BL:1 2079,00 RPM 35,14 mg/H 14,28 oKW 89,10 oC 16:47:41.994 BL:1 2142,00 RPM 32,94 mg/H 13,77 oKW 89,10 oC 16:47:42.738 BL:1 2205,00 RPM 30,75 mg/H 12,75 oKW 88,20 oC 16:47:43.480 BL:1 2268,00 RPM 28,55 mg/H 12,24 oKW 88,20 oC 16:47:44.224 BL:1 2310,00 RPM 26,35 mg/H 11,22 oKW 88,20 oC Wymieniony został przepływomierz +test z diodą , egr zamknięty szczelny i odłączony, 2 zawory n75 , geometria i gruszka ok podciśnienie -0,6 ,katalizator odłączony ,dolot szczelny ,kolektor w miarę czysty ,sterownik ok sprawdzony w innym aucie jest ogień, parametry ok. Mam cały czas wrażenie że kat zatkany albo coś z turbo nie halo. No i ciśnieni doładowania na zapłonie 0,15 bar też dziwne ,ale tu chyba nie leży problem. Wydzieram turbo do sprawdzenia ale jeszcze przed tym odłączę rurę może za pierwszym razem coś poszło nie oki. Najgorsze w tym wszystkim jest że przecież nic nikt nie dotykał. Auto wjechało na warsztat sprawne i co się zesrało? Wszelkie sensowne sugestie mile widziane Pozdrawiam Ps. Dla jasności klient odebrał fure dzwoni za ok 15min że motor nie ciągnie ja osobiście po robocie nim nie jeżdziłem więc 100% nie wiem. Nie zmienia to faktu że muszę to naprawić.
  3. A pompa paliwa w zbiorniku daje ciśnienie?
  4. Sprawa się sama rozwiązała ściągnąłem turbo by sprawdzić na 100% czy ciągnie olej turbo czy silnik niestety okazało się że świeżo po regeneracji turbo pije olej jak smok.Podczas testów silnik zaczął działać na 3 cylindry strzał dziura w misce i bloku silnik pokazał kolano. Temat do zamknięcia
  5. Witam. Od początku . Gościu w Holandii urwał miskę olejową wymienili mu tam miskę ale okazało się że zajechał turbinę więc laweta i przyciągnęli je do mnie, Odkręciłem rury od turbiny wirnik urwany i zmasakrowany.Oleju w silniku zero. Turbo do regeneracji. Założyłem turbinkę odpaliłem autko silnik stuka jakby zawór klepie. Pomyślałem popychacz może pusty ale niestety stukanie nie ustało a na domiar tego rzyga olejem przez tłumik w tempie masakrycznym i ubywa szybko z szabelki. Dodam że jak się rozgrzeje potrafi sam zgasnąć na jałowym a przy próbie odpalenia ciężko kręci. Podejrzewam stukanie że to panewka A olej w tłumiku głowica lub pierścienie szlag trafił Co o tym myślicie na chyba że turbina tak zregenerowana ale nie sądzę wirnik brak luzów więc turbo chyba odpada. Pozdro
  6. peyo32

    Pomiar podcisnienia afn

    Witam. Bezpośrednio przy vacu podciśnienie -0.8 na turbie -0.6 Pozdro
  7. pompa po regeneracji wszystko w normie temat do zamknięcia.
  8. Witam. Wiem że to temat rzeka i jest mnóstwo postów czytałem o tym dużo, ale szuka potwierdzenia moich podejrzeń. Sądzę że jest uszkodzona pompa wtryskowa ale przed oddaniem do regeneracji chciałbym uzyskać potwierdzenie moich podejrzeń. Silnik 2.5 v6 tdi Kopci nie zbiera się na obroty. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam.
  9. Witam podepnę się pode temat mam ten sam problem. Nie przestawia mi kąta wtrysku auto kopci nie uzyskuje max obrotów Czy pompa do regeneracji? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam.
  10. Coś tu kolego nie hallo jak odepniesz wężyk od siłownika turbo to automatycznie jakby wyłączasz turbo .Rozumie że mowa tu o turbo ze zmienną geometrią?
  11. Można by wywalić jeszcze katalizator dla pewności.
  12. Logi nie zbyt. Z VCP ciężko wrzucić loga na tą stronę aby było poprawnie. Wydaje mi się że w stycznym blok 4 jest sporo rozjechana synchronizacja ale trzeba by było zrobić bardziej czytelnego loga statycznego.Nie był niedawno wymieniany rozrząd?
  13. Witam. Włączając zapłon zapala się kontrolka świec żarowych? Jest paliwo? Jest napięcie na zaworku przy pompie wtryskowej?
  14. Turbina wyciągnięta widać otarcia pod wirnikiem od strony gorącej. Turbo pojechało do sprawdzenia. Pozdro. ---------- Post dopisany 18-05-2012 at 08:09 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2012 at 13:14 ---------- Temat do zamknięcia wymiana turba i przepływomierza rozwiązała problem. Trzeba uważać na przyszłość turbo po regeneracji nie znaczy zawsze dobre. ---------- Post dopisany at 08:09 ---------- Poprzedni post napisany at 08:09 ---------- Temat do zamknięcia wymiana turba i przepływomierza rozwiązała problem. Trzeba uważać na przyszłość turbo po regeneracji nie znaczy zawsze dobre.
  15. Rozumiem, że wirnik w turbinie jest obecny i się obraca? Walka trwa tak obraca się. Dziś pojechałem do gościa który ma asv i też leona . I po pomiarach przepływki u niego jednak skłaniam się do tego że coś nie halo z turbiną. U niego na jałowym przepływka doje ponad 500 a przy przygazówce do ok 800. U niego przy ściągniętym wężu od kolektora ssącego wartość rośnie do ok 800 na jałowym. U niego mam wrażenie że lepiej dmucha na jałowym. U mnie na jałowym przepływka daje do ok 370. U mnie przy ściągniętym węży od kolektora wartość UWAGA spada do ok 240 bywało że nawet poniżej 200. Wydaje mi się że na jałowym mniej dmucha. Mam wrażenie że tyrbina zamiast dmuchać to jeszcze hamuje przypływ powietrza i mysię że przy założonym wężu na kolektorze silnik bardziej wymusza ssanie powietrza niż turbo. Oto log z założonym wężem na kolektorze i bez węża. http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_84289.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...