delmaestro30 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Witam Mój problem polega na tym że na kanale 49 temperatura dochodzi do 110 st. podejrzewam jak bym jechał dalej była by wyższa wtedy gaszę auto na jakąś 1 min. momentalnie spada do 70 st. po ponownym uruchomieniu silnika bardzo szybko rośnie dodam że: -wąż dolny do chłodnicy za termostatem zimny (termostat nowy "vernet") -górny wąż gorący -węże do nagrzewnicy zimne (po zsunięciu odpowietrznika zero pary,płynu ) -płyn w zbiorniczku podnosi się wszystko to się stało po tym jak mi chłodnica po pękała i wymieniłem na nową mój błąd ale za błędy się płaci . jeśli możecie znać przyczynę proszę o pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aruś12 0 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 uszczelka pod głowicą walnięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Skoro szybko rośnie temp i węże są zimne to stawiałbym na pompę bo niema krążenia cieczy chłodzacej. uszczelka pod głowicą walnięta a skąd takie przypuszczenia? w jaki sposób miała by uszczelka powodowac takie objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Kolego ja stawiam na 99% że z wirnik z ośki się urwał i popękał i wog€le nie masz obiegu płynu z tond ta szybko rosnąca temperatura i brak ogrzewania. Niestety do wymiany pompy trzeba odkręcać cały przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delmaestro30 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 tak właśnie myślałem że to pompa wodna tym bardziej że nie miałem jak płynu zalać bo chłodnicę miałem zamarzniętą wodę spuszczałem tym dolnym wężem ale to chyba błąd że go nie przepaliłem po spuszczeniu wody i złapało pompę ok jutro rozbieram przód i wymieniam pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aruś12 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 aby tylko to była pompa Jeśli miałeś zalane wodą to wszystko możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Weź sobie pompę SKF z metalowym wirnikiem. Dobra rzecz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delmaestro30 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 oczywiście ta pompa jest ,ale nie ma czasu na czekanie trzeba jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Weź sobie pompę SKF z metalowym wirnikiem. Dobra rzecz. Tak przy okazji zapytam się o te nieszczęsną pompę wody. Zaledwie kilkaset kilometrów wstecz robiłem rozrząd w swoim wynalazku i wstawiłem pompę Ruville z wirnikiem plastikowym. Czy pompy z takim wirnikiem mają jakąś wadę? Czy może chodzi po prostu o to, że są mniej trwałe od tych z wirnikami metalowymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Weź sobie pompę SKF z metalowym wirnikiem. Dobra rzecz. Tak przy okazji zapytam się o te nieszczęsną pompę wody. Zaledwie kilkaset kilometrów wstecz robiłem rozrząd w swoim wynalazku i wstawiłem pompę Ruville z wirnikiem plastikowym. Czy pompy z takim wirnikiem mają jakąś wadę? Czy może chodzi po prostu o to, że są mniej trwałe od tych z wirnikami metalowymi? chodzi o wyższość metalu nad plastikiem. Obie firmy robia dobre podzespoly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Tak też myślałem. Przy moim jeżdżeniu, to i tak prędzej będę musiał wymienić rozrząd ze starości niż z przebiegu więc raczej ukręcenie wirnika mi nie grozi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Odpada Ci ewentualna awaria w postaci połamanych łopatek wirnika Ale nie popadajmy z tego powodu w skrajność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Hehe, tak źle i tak nie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 tak właśnie myślałem że to pompa wodna tym bardziej że nie miałem jak płynu zalać bo chłodnicę miałem zamarzniętą wodę spuszczałem tym dolnym wężem ale to chyba błąd że go nie przepaliłem po spuszczeniu wody i złapało pompę ok jutro rozbieram przód i wymieniam pompę. Do wymiany pompy wodnej w AFN-ie nie trzeba rozbierać przodu a pompę wymienisz z kanału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się