max0107 Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Panowie odrazu wytłumaczę że logi robiłem przy temperaturze silnika około 70stopni gdyż termostat i czujnik temperatury mam do wymiany, ale to już wkrótce będzie zrobione przy wymianie rozrządu. Tymczasem proszę zerknąć i powiedzieć jak wstępnie kondycja mojego silniczka ? Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_71956.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_71957.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_71958.html Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_71959.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_71960.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_71961.html Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_71962.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/max0107_71963.html To moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość jeśli coś nie tak... Nadmieniam, że logi są z A6 ale ten sam silnik co miałem w A4.
Piotrek98igo Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 kat synchro do korekty,to jak bedziesz rozrzad robic to sobie ustaw reszta ok,przydalby sie dynamiczne
max0107 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 Kolego a co myślisz o grupie 11ej ? Mam również błąd 17965 i zastanawiam się czy turbinka kaput czy da rade ją zmusić do pracy ? Jeszcze mam problem z drganiami auta. Na wolnych obrotach wydaje mi się jak by te obroty naprawde były za wolne, niby niewiele ale trzęsie nim bardziej jak A4. Poza tym od prędkości 100km/h czuć że auto wpada w rezonans i wtedy trzęsie nim mocniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się