aron 0 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 witam! czy pieklą kiedyś u kogo chłodnica oleju? miałem straszny wyciek(od domu do warsztatu 900 m-bagnet suchy).a może poleciał tylko oring,a mechanik chce mi skasować dodatkowo 200z? oryginał w serwisie 430z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Niech Ci pokaże pękniętą co za problem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko42 0 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 u mnie poleciał oring i też leciało jak z kaczej .......... a tak jak kolega wyżej pisze niech zdemontuje najlepiej przy tobie żeby czasami jakiejś podmianki nie zrobił i pokaże że jest pęknięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Gdyby pękła to raczej byłby też wyciek płynu chłodniczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki2552 0 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 to raczej oring do wymiany a nie chlodniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 jeżeli pęknie to cieknie płyn a nie olej a jak go rozerwie to bedzie przybywac w misce a nie ubywac cieknie oring, ori nr: 038 117 070 A koszt w IC ok 10zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins 0 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Ja wymieniałem chłodnicę oleju kilka tygodni temu i miałem pęknięcie wewnętrzne, które skutkowało tym, że olej silnikowy przedostawał się do płynu chłodzącego tworząc gustowny kożuszek w zbiorniczku wyrównawczym. Na szczęście doczytałem wcześniej, że te padliny mają chłodnice oleju i nie porwałem się od razu na wymianę uszczelki pod głowicą. Założyłem nową chłodnicę i wszystko wróciło do normy - po oczyszczeniu układu chłodzenia, olej przestał pojawiać się w płynie. Natomiast w takim przypadku jaki ma kolega, że wywala nagle duże ilości oleju na ulicę, to potwierdzam to co napisali koledzy wyżej, że bardzo prawdopodobne jest, że uszkodzony jest oring pod chłodnicą oleju. Wymiana na szczęście dość prosta i mało kosztowna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się