mati101086 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Problem wyglada nastepujaco. 1. Nie dziala nawiew srodkowy a dzialał i nie wiem jak sprawdzic co moze byc przyczyna i gdzie szukac klap i silniczkow 2. Ogolnie slabo dmucha ze wszystkich nawiewow i w przypadku nawiewu na szybe dmucha tylko na pol szyby 3. Nie wazne czy ustawiona temperatura na HI czy LO dmucha cieplym powietrzem. Wymienilem juz dmuchawe gdyz komutator silniczka sie rozlecial podpinalem VAG lecz chyba z racji ze nie posiadam sterownika komfortu nie moge sprawdzic na vagu klimatronika. I nie wiem gdzie szukac tych klap i silniczkow
Tomek Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Sprawdz kody klimatronika i zobacz co ci wyjdzie.Silniczki znajdują się pod schowkami,co do vaga to połączysz się z klimą
mati101086 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 z tego co kojarze to probowalem sie laczyc przez wag ale wyskakiwalo z brak kontrolera czy jakos tak. Poszukam sobie ktorych kodow trzeba uzyc chyba ze wiesz jakie kody uzyc
Tomek Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Tu masz kody http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0 [br]Dopisany: 15 Luty 2012, 17:58_________________________________________________Spróbuj jeszcze tego żeby się połączyć klimą http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5997.0
mati101086 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 rozbierałem caly srodek i dobralem sie do klapy ktora steruje srodkowym nawiewem i po podłaczeniu silniczka na krótko klapa sie otwiera i zamyka. Ale jak zostawie ja w pozycji otwartej i podlacze wszystko i wlacze zaplon klapa automatycznie sie zamyka[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 21:35_________________________________________________kody wiem bawilem sie juz nimi tylko musze poszukac odpowiedniego kodu a lista jest spora[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 21:36_________________________________________________panowie doradzcie cos bo mozna zwariowac nawet nie przez to ze nie dmucha srodkowy nawiew ale dlatego ze wali ciagle gorace powietrze a jak wylaczam nawiew to robi sie chlodniej ale szyby zaczynaja parowac :wallbash:
pastaldo Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 rozumiem że robiłes nastawy podstawowe klap? Jesli tak to trzeba by to zrobic obserwując klapy czy poruszają sie w trakcie adaptacji w pełnym zakresie
mati101086 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Pastaldo nic takigo nie robilem poszukam cos o tym na forum albo w necie chyba ze przyblizysz mi to troche
pastaldo Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 nie pamiętam krok po kroku a nie moge znaleść może ktoś podpowie jak zrobić adaptację klap nawiewu
mati101086 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 Adaptacja klimy zrobiona dzieki za pomoc wszystko wrocilo do normy a co mnie najbardziej zaskoczylo to nawet panel przestal migac . Najgorszy problem mialem z Vag-Com Jesli ktos mialby taka gdzie nie trzeba ciagle kombinowac i moglby podeslac niech napisze na priv
mati101086 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 według jakiegos poradnika z neta
mati101086 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 zacytuje post z innego forum wchodzisz w klimatronic i wykonaj "test", klapy i nawiewy będą sobie chodzić,klikaj "next" aż do zakończenia "END",powróć do odczytania błędów i jeśli jakieś się pojawiły wykasuj je ,potem wchodzisz w basic settings(04),blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera i zrób [Adaptację -10]Chanel 00 [Test] > [save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne) ,do testu tylko zapłon na zgaszonym silniku. Mi udalo sie dopiero od momentu ''basic settings'' ale zeby to zrobic musisz miec pełną wersje vaga Ewentualnie pozwole sobie jeszcze jeden cytat z jeszcze innego forum Dla Audi A4 z silnikiem 1.6 1994 r. kodowanie klimatronika to 00040, dla A4 1.6 z 1996 r. (po pierwszym lifcie) kodowanie klimatronica 04140.Przed rozpoczęciem programowania należy pamiętać iż przyczyny błędów muszą fizycznie zostać usunięte/naprawione. 1. Podłączamy VAG. 2. Uruchamiamy silnik. 3. Włączamy kllimatyzację w tryb AUTO. 4. Uruchamiamy program do diagnostyki VAG (ja używałem VAG-COM 3). 5. Wchodzimy w adres 08 AC/HVAC lub inny dotyczący klimatyzacji (w zależności od programu). 6. Dalej 07 Kodowanie 7. Wpisujemy wartość i potwierdzamy. Teraz nie zamykając programu (nie rozłączając się z samochodem) odczytujemy błędy klimy, usuwamy je, jeśli się pojawiły i przechodzimy do Basic Settings. Silnik musi nadal pracować, i klima być włączona w tryb AUTO. 8. Wchodzimy w adres 04 Basic Settings we funkcji o adresie 08 AC/HVAC. 9. Wpisujemy numer grupy 001 Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe. Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0). Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się. Jeszcze raz dla pewności odczytujemy błędy i kończymy pracę VAG-a. Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji. UWAGI: Kodowanie sterownika jest zależne od samochodu i sillnika oraz roku produkcji. Nie ma uniwersalnego kodowania dla wszystkich aut.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się