Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Klekocze na rozgrzanym silniku Audi A4 B5 1.8


kenwood190

Rekomendowane odpowiedzi

wiesz co jakiś rok temu był robiony mały remont czyli kompletny remont głowicy i do tego pierścienie na tłokach tylko że wtedy nie były mieniane szklanki bo nie hałasowały tylko po tym remoncie jakiś czas było słychać jak by szklanki mechanik stwierdził że szklanki i wymienił ale po wymianie tak samo i jak byłem u niego po raz kolejny powiedział że to się dołoży czy nabierze oleju i będzie cicho ale tak nie jest. olej też już zmieniłem na motula 5w40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba by było wyjąć pastylki i przepłukać popychacze + sprawdzić stan gniazd i osadzenie, może maras wlazł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy Wy koledzy macie w tej A4B5 zawór wysokiego ciśnienia oleju? Ja w A4B6 mam na głowicy od strony AKUmulatora. Miałem wyrobioną tuleję w nim i trzpień stukał na rozgrzanym oleju. Zawór montowany jest do głowicy na trzech śrubach torx 30. Zawór teruje przepływem oleju na wariator/nastawnik zmiennych faz rozrządu, który z kolei napędza wałek ssący. Wcześniej, przed wymianą zaworu, wymieniłem wymieniony wyżej wariator, napinacz oraz łańcuch rozrządu i wymiana ta nie pomogła w usunięciu klekotu. Dopiero wymiana zaworu na nowy ori z ASO pomogła. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...