BizoOn 1 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Dobra to co mam w końcu zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Dobra to co mam w końcu zrobić ? zrobic to co wymienilem w wyzej (w post nr 37) lub zaplacic komus kto to potrafi wykonac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizoOn 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Dobra zrobię jeszcze raz porządnie wszystkie grupy ---------- Post dopisany 28-04-2012 at 14:53 ---------- Poprzedni post napisany 16-03-2012 at 20:43 ---------- Witam. Po krótkiej przerwie ... Zrobiłem dzisiaj dynamiczne 003 004 008 011 Są długie, grupę 004 logowałem przez około 5 min ale teraz definitywnie widać co dzieję się gdy auto nagle traci moc ... ( 004 ) Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_82804.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_82805.html Panowie i co teraz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Albo pompa albo swiruje wtrysk sterujacy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizoOn 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Czyli co w tym wypadku proponujesz zrobić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Podmiana wtrysku sterujacego chyba łatwiejsza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizoOn 1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Też właśnie o tym myślałem, i tak zrobię ---------- Post dopisany at 18:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:50 ---------- Przemik, wyszedłem z domu i z ciekawości wypiąłem wtyczkę od wtrysku sterującego, i w środku był olej, skąd on mógł się tam wziąść ?? ---------- Post dopisany 02-07-2012 at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany 30-04-2012 at 18:36 ---------- Panowie mam okazję zamienić moją pompę na inną.. Zrobiłem logi grupy 004 tej drugiej pompy, opłaca się ją wkładać ??? Statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Nie wiem w jakim silniku jest ta pompa ale zaplon w tym aucie jest w kosmosie. Z tych logów trudno ocenic stan pompy. Jedyne co to 001 stat na max nagrzanym motorze ale go nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizoOn 1 Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Dawka generowana przez pompe jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się