Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Proszę o pomoc w Analizę Logów Dynamicznych


BizoOn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Tak jak w temacie, proszę o analizę logów dynamicznych

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72745.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72738.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72743.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72744.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72732.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_72741.html

Czy masz trudności z prawidłowym wyborem prefix-u!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu

Przepraszam, przypadkowo pominąłem. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to zauważyłem. Podjechałem do kumpla z identycznym silnikiem i bez jakichkolwiek problemów, przepieliśmy przepływkę i żadnej poprawy :(

Dodam że moja powędrowała do niego i autko szło jak burza bez żadnych problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nówka.

Zachowanie auta:

Rozpędzam go na 3 cim biegu od 1500 obrotów dochodzi do 3800-3900 i nagle nie ma reakcji na gaz a auto szarpnie i gwałtownie traci moc przy czym spadają obroty a pedał ciągle w podłodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob loga 001S 013S 014S na rozgrzanym nieobciazonym silniku

jezeli kumple ma auto po czipie to wiekszoc tunerow wysyla ogranicznik dymienia w kosmos wiec "lekko przycinajaca" przeplywka nie bedzie ciela dawek a w seryjnych mapach jak najbardziej

malo kosztuje czasem wyczyszczenie

moze przytkany wydech tez byc ale po logach to wyglada na przeplywke

moze tez byc zjechany silnik co mu sie z oczywistych powodow zawory nie otwieraja w pelni, moze byc padaka pompa wtryskowa co koksu nie daje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel nie ma auta po chipie, seria. Ale ja mam

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_70018.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_70022.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale gdyby to była wina zaworów to chyba ciężko by palił i w ogóle nie jechał ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Zobaczę jutro jak wyglądają wałki

A jak wytłumaczysz fakt, że jak jadę na 5/6 zaczyna brakować mocy,

wciskam sprzęgło, obroty spadają poniżej 1000, puszczam dodaje gazu i już

ciągnie ??

Dzięki za zainteresowanie tematem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz ponownie.

004 Basic Settings

000 Basic Settings

004 stat

004 dynamiczny - jeszcze raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemik jeszcze nie ruszałem tego kąta, więc logi będą takie same jak Ci wysyłałem

Od złego kąta nie byłoby chyba takich problemów, czy się mylę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie zwlekał z ustawieniem kąta... od zamieszczania logów sie fura nie naprawi... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawa teoria grejf, wytlumacz mi to bo nie rozumiem wplywu za mocno naciagnietego rozrzadu na prace silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos nie halo jest z tą Twoja pompą wtryskową... zaloguj jeszcze 018 stat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę 018 i 000

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_73230.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mateusz611661.pl_73231.html

Dodam że po korekcje kąta a4 jeszcze gorzej się zbiera

Przedtem na 1/2/3 biegu dobrze ciągła, teraz 2/3/4/5/6 coś go trzyma, rozpędza się ale dużo gorzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...