tatra-mario Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 Witajcie Dorwałem pompę "11" w dobrej kasie ( podobno pasek rozrządu pękł w DE i po ściągnięciu auta do Polski wymienili silnik a stary na części poszedł). Przyszła paczka (cała w ropie), umyłem ją do czysta, obejrzałem dookoła i chyba nikt do środka nie zaglądał bo posiadała wszystkie żółte ''plomby'' nie naruszone, Ale musiałem sprawdzić jej stan i rozebrałem na części. I nie wiem czy warto teraz to składać do kupy czy szukać innego korpusu bo ma wyrobienia na ~0.5mm (nie zacinał się przy ręcznym poruszaniu ). Ruszać nastawnik czy nie- w celu ewentualnego wyczyszczenia- na magnesie nie widać opiłków. Tłok regulatora kąta wtrysku bez śladów zużycia, sitko zaworka czyściutkie. Rzućcie okiem na zdjęcia i skomentujcie- dziex http://www.fotosik.pl/u/tatramario/album/1107090/1?show=1 Jak dodać zdjęcia aby się wyświetliły?
tatra-mario Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Nie chcąc zakładać nowego tematu zadam pytanie tutaj : Które koło zebate pąy jest najlepsze od jakiego silnika -AHH /ASV /ALH/ AGR/ AHF- różnią sie troche kształtem i wagą . Jakie Wy u siebie przy pompie 11 macie?
Musashi Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Witajcie Dorwałem pompę "11" w dobrej kasie ( podobno pasek rozrządu pękł w DE i po ściągnięciu auta do Polski wymienili silnik a stary na części poszedł). Przyszła paczka (cała w ropie), umyłem ją do czysta, obejrzałem dookoła i chyba nikt do środka nie zaglądał bo posiadała wszystkie żółte ''plomby'' nie naruszone, Ale musiałem sprawdzić jej stan i rozebrałem na części. I nie wiem czy warto teraz to składać do kupy czy szukać innego korpusu bo ma wyrobienia na ~0.5mm (nie zacinał się przy ręcznym poruszaniu ). Ruszać nastawnik czy nie- w celu ewentualnego wyczyszczenia- na magnesie nie widać opiłków. Tłok regulatora kąta wtrysku bez śladów zużycia, sitko zaworka czyściutkie. Rzućcie okiem na zdjęcia i skomentujcie- dziex http://www.fotosik.pl/u/tatramario/album/1107090/1?show=1 Jak dodać zdjęcia aby się wyświetliły? sam chcesz ja skladac?
ispee Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Starą pompę masz sprawną? Ja bym przełożył tłokorozdziałke tylko...
trepek Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Pisząc o wyrobieniach masz na myśli miejsca w korpusie o które trą osie rolek? 0.5mm wydaje się dosyć dużo ale ta część pompy ni jak nie wpływa na jej zachowanie i jeśli koszyczek obraca się żadnego oporu to można to zostawić. Zawsze możesz również podmienić korpusy między nową a Twoją starą pompą. Co do nastawnika to zdejmij jeszcze jego czapkę i jak tam będzie czysto to sobie daruj dalsze rozbieranie ;-)
tatra-mario Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Kiedyś pracowałem w tym temacie tym i ze 30 pomp typu vp37 i z 6 vp44 mechanicznie złożyłem, założyłem i reklamacji nie było(prócz gościa co na opale jeździł) - o czyszczeniu kilkudziesięciu nastawników nie wspomnę A pompa już złożona na innym korpusie. Tylko jakie kółko wybrać lżejsze -takie mam od tego gościa co kupiłem pompę- jak pisałem pękł pasek w tym silniku ale czemu to mi nie wiadomo(passat AHH), czy cięższe np takie http://allegro.pl/kolo-pasowe-vw-audi-skoda-oryginal-038130111a-i2156493783.html Dzieki za podpowiedzi
trepek Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Załóż lekkie ażurowe :-) Są takie czasami na allegro. Tylko nie wiem jak będzie z odsadzeniem takiego kółka bo jeszcze się takimi rzeczami nie bawiłem ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się