Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odp: [B5 AWT] Nagar w zaworku regulacji ciśnienia


szymongt

Rekomendowane odpowiedzi

Skąd on sie wziął?? Czyściłem go 4 dni temu i widzę że jest to samo co było. Samochód nie ma wolnych obrotów, po czyszczeniu mu przeszło, a dziś znowu zaczął gasnąć. Jak go wyjąłem to wylała sie z niego woda. O co tu chodzi????? :wallbash: :wallbash: :wallbash:

bf3e0d5a53159217med.jpg

c6eea2a2f0e85150med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest zawór upustowy

A co to jest?? Taki numer jest na tym 06a129101a jak wpisuje w google to pokazuje że to zawór upustowy (DV)

Musze obejrzeć tą odme, ale nie bardzo mam warunki ( brak garażu) Skąd ten majonez sie bierze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie krótkie, bo do pracy mam 12 km. A jeszcze w między czasie miałem problemy z temperatura silnika i sie nie dogrzewał. Dzięki za rady :notworthy:. Jutro jade do kumpla, będe dłubał.

Ale myśle że przyczyną jest DV bo mi wywala błąd 17705 ( połączenie turbo przepustnica - spadek cisnienia ), robiłem już adaptacje przepustnicy i nie pomagało. A co dziwne jak wyczyściłem pare dni temu ten zawór regulacji ciśnienia z tego majonezu, samochód zachowywał sie ok, a teraz jak jest zawalony znowu głupieje... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...