Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów - brak mocy po rozgrzaniu


Haimon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu po dłuższej jeździe i rozgrzaniu oleju do 80-90 stopni auto traci mocno na przyśpieszeniu i słabnie siła hamowania, do momentu kiedy olej nie złapie wyższej temperatury dużo łatwiej wkręca się w obroty i hamulce są "ostrzejsze"

Przy pierwszym podejściu do logów turbo przeładowywało i auto wchodziło w tryb awaryjny, więc turbo na stół i czyszczenie, przy okazji wyleciał katalizator i został zaślepiony EGR;) Jest lepiej niż było, silnik pracuje równiej, jest mocniejszy na dole, spalanie również niższe ale nadal po rozgrzaniu łapie muła i hamulce są sporo słabsze.

Podciśnienia są nowe, płyn hamulcowy ATE SL6 wymieniony jakieś 1000km temu

Bardzo proszę o analizę logów po czyszczeniu:

Statyczne:

Log (0 - 003)

Log (1 - 013)

Log (2 - 023)

Log (3 - 015)

Log (4 - 007)

Log (5 - 000)

Log (6 - 018)

Log (7 - 011)

Log (8 - 014)

Log (9 - 004)

Log (10 - 001)

Statyczne BasicSettings

Log (0 - 000,000)

Log (1 - 003,003)

Log (2 - 011)

Dynamiczne:

Log (0 - 000,000)

Log (1 - 010)

Log (2 - 003)

Log (3 - 001)

Log (4 - 004)

Log (5 - 008)

Log (6 - 011)

Wstawiałem logi po nocy zapomniałem o tym błędzie:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Jak analizuje moje logi do poszczególnych z tematu Diagnostyka TDI, to widzę że są odchylenie, przy MAF i w grupie 011.

Turbo nie wstaje za późno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duże rozbieżności masz na korekcjach zwłaszcza na 4pompce

Turbinka wstaje w porządku , a po logach nie widać żeby EGR był zaślepiony

Co do chamulców to sprawdź jakie podciśnienie daje pompka Vacum na zimnym i na gorącym silniku tylko potrzebny jest do tego Vacuometr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie rozbieżności jak są teraz czyli +1,4 na czwartym kwalifikują pompki do roboty, czy można odciągnąć naprawę w czasie stosując jakieś specyfiki czyszczące np z Liquy Moly? (słyszałem dobrą opinie o tej chemii)

Przy takich wartościach jak teraz, nie powinien puszczać czarnych chmur?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz vacuum pompe.Nie chce nic mowic ale po tych objawach to moze poprostu silnik sie konczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz vacuum pompe.Nie chce nic mowic ale po tych objawach to moze poprostu silnik sie konczy.

Sprawdzę w pierwszej kolejności muszę tylko kogoś z vacuometrem złapać na mojej wsi;) albo samemu kupie, chodzi o taki zwykły allegrowy http://allegro.pl/vacuometr-wakuometr-0-do-1bar-pomiaru-krociec-i2122287097.html ? Ile tam powinno być tego podciśnienia wystarczy do 1bar?

Hmm jak by kończył się silnik to chyba powinien żłopać oliwę :mysli: ?

Przy lejącym się deklu i chłodniczce oleju dolewałem 200 na 10kkm, po uszczelnieniu jeszcze nie dolewałem nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie koniecznie poprostu traci kompresje i tyle(oleju nie musi brac,duzo takich przypadkow mialem),dynamiczne robiles na 3 biegu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbinka wstaje w porządku , a po logach nie widać żeby EGR był zaślepiony

przeciez widac w logach ze EGR zaslepiony, pracuje tylko na powietrzu.

hamulce, do sprawdzenia przelotka podcisnienia przez sciane grodziowa do serwa. z czasem traci szczelnosc i ulega zapadaniu pod wplywem podcisnienia, przez co nie ma sily napedowej serwa hamulcow. byc moze ze dopoki jest zimna trzyma sztywnosc, po nagrzaniu staje sie miekka i sie zapada. ale byc moze tandem pompa po nagrzaniu wariuje. ( moze to dotyczyc rowniez czesci paliwowej)

MAF mierzy wariacko. sprobowalbym go podmienic ze sprawnego. byc moze problem pojawia sie wlasnie po rozgrzaniu silnika, stad pogorszenie dynamiki.

4rty cylinder pracuje gorzej. do weryfikacji kompresja, z ew. proba olejowa. chociaz byc moze to problem oringow PD lub wyrobionego gniazda PD.

jeszcze tak sie zastanawiam, skoro hamulce traca skutecznosc ( wina podcisnienia) i traci dynamike, a za nia odpowiada turbina sterowana podcisnieniem, mozna problemu szukac wlasnie w w ukladzie podcisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...