xelionpt Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Witajcie zacznę od tego czy jeżdżę: A4 1,6 benzyna + sekwencja( ma 1,5 roku 2 miesiące temu sprawdzona) AHL wersja bez klamatyzacji. płyn G12 Mam dość naglący problem z temperaturą a właściwie ze wskazaniami temperatury płynu chłodzącego. Zaczeło się od tego że kiedy pewnego razu wracałem z pracy autostradą temperatura zaczeła rosnąć do ok 100st. ( prędkość ok 120-130km/h) kiedy zwolniłem do 100 spadła do 90st i tak się trzymała, nawet jak stałem długo w korku. ok 30min. Myślałem że to czujnik siada bo zatrzymałem się i sprawdziłem płyn w zbiorniku wyrównawczym, był ciepły ale nie bardzo gorący. i tak samo dnia następnego. Pojechałem do mechanika który to odrazu stwierdził - uszczelka pod głowicą, co koszuje tu 800 euro ale powiedział że moge jeszcze płyn wymienić bo może być już stary. Płyn odrazu wymieniłem na ten sam różowy G12. I teraz jest na odwrót jak jadę nawet do 140 trzyma 90st a jak wdaję w korek tem. wzrasta do 100, jak przyśpiesze spada do 90 jak korek znów 100. i tak tylko 2 na 3 razy bo czasem trzyma jak w termosie.jechałem nawet jakiś czas 140 km/h i 90st. zero oznak przegrzania. Mieszkam w Holandii i za 3 tygodnie czeka mnie wyprawa do polski tj. ok. 1000km. a już za bardzo nie wiem co powinienem wymienić bo co wizyta u różnych mechaników każdy mówi co innego, że to czujnik, że termostat, inny że pompa wody, a jeszcze inny że to uszczelka pod głowicą. jak wyeliminować co jest ok? bo chyba Holenderskie głowy nie są za mądre jeśli chodzi o to. z góry dzięki za podpowiedzi. pzrd Kto ma pojęcie proszę o rade bo nie za bardzo chce płacić ponad 1500 euro za wymianę wszystkiego po kolei.
szwalba Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Hej, Mam identycznie jak Ty po wymianie plynu tzn. jak jade to na zegarach 90st jak sie zatrzymam to rosnie do 100st. Na klimatroniku sprawdzales wskazania? U mnie w czasie jazdy na k49 103-105 Jak sie zatrzymam rosnie na klimatroniku do 108st Draze tu temat juz od paru dni i nikt nie ma pomyslu, sam tez nie wiem dokladnie co sie dzieje. Sprawdz czy otwiera Ci sie termostat (czy dolny waz od chlodnicy jest cieply) Byc moze ze wariuje Ci czujnik, u siebie tez go podejrzewam, bo zadnych innych objawow oprocz tych wskazan nie mam. Daj znac jak cos sie wyjasni. pzdr
edekxp Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 A może winna jest pompa wody, w korku wolne obroty i słaby (wolny obieg)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się