Skocz do zawartości

szwalba

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szwalba

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szwalba

0

Reputacja

  1. powiedz jak ci sie to objawialo, bo u mnie na prostej jest ok ale na zakretach zaczyna walic wiec dlatego podejrzewam przegub zwlaszcza ze guma jest peknieta. Mechanizm roznicowy chyba bylo by slychac caly czas niezaleznie czy kola sa prosto czy nie?
  2. mam adp ale temp plynu pokazuje mi na 49 a na 51 temp bloku silnika i tam zawsze 90 chyba ze wylacze silnik i na zgaszonym sprawdzam wtedy jest 105 ale jak tylko zapale spada na 90. w sumie to dalem sobie z tym spokój bo teraz jak sie zrobilo cieplo to na zegarach rowne 90 i nic wiecej wiec nie patrze na ten klimatronik zeby nie szukac dziury w calym.
  3. Z tego co mowisz to wyglada to na przegub moim zdaniem. To stukanie wlasnie tak sie rozchodzi i czuc je w nogach. Nie jestem pewien na 100% ale musisz to sprawdzic. Czy na zakretach bardziej puka? U mnie jest bardzo podobnie i wszystko wskazuje na przegub, mam peknieta gume na zewnetrznym przegubie i od tego zaczni swoje ogledziny chociaz guma moze byc cala a przegub i tak bedzie stukal.
  4. widocznie u Ciebie nie pokazuje, bo nie we wszystkich to jest w niektorych na k49 pokazuje Licznik błędów sygnału prędkościomierza, a moze faktycznie czujnik walniety. Vag prawde Ci powie
  5. Czesc, powinienes to sprawdzic na Vagu bo kanal 51 to jest temp bloku silnika i u mnie zawsze tam jest rowne 90. Co pokazuje Ci kanal 49??? u mnie wlasnie na 49 temp trzyma sie w granicach 103-105 ale na razie dalem sobie z tym spokój bo poza tym wszystko jest ok. Byc moze ze czujnik klamie. Na Vagu wykaze jezeli to czujnik.
  6. Czesc Jak juz gdzies pisalem ostatnio przy temp powietrza +10 i przejechaniu kilku kilometrow termostat sie otworzyl, waz dolny cieply i temperatura na k49 102-105max. Na zegarze rowne 90 i nie wychyla sie wyzej. Na razie obserwuje co sie dzieje bo gdyby nie k49 na klimatroniku to wszystko wyglada normalnie. Termostatu nie wymienilem ten Vernet sie otworzyl i niby dziala.
  7. Czesc Super wszystko opisales, ale i tak wybiore sie z tym do kolegi ktory ma Vaga i mam nadzieje, ze w koncu wyjdzie ze to czujnik. Mysle tez zeby jednak zmienic termostat na Wahlera dla swietego spokoju. Dzisiaj caly dzien jezdzilem po miescie przy temp. powietrza +10 i na zegarze caly czas 90 nawet w korku a na klimie 102-105. Jak cos zrobie-naprawie to dam znac. Dzieki pzdr
  8. Hej, Mam identycznie jak Ty po wymianie plynu tzn. jak jade to na zegarach 90st jak sie zatrzymam to rosnie do 100st. Na klimatroniku sprawdzales wskazania? U mnie w czasie jazdy na k49 103-105 Jak sie zatrzymam rosnie na klimatroniku do 108st Draze tu temat juz od paru dni i nikt nie ma pomyslu, sam tez nie wiem dokladnie co sie dzieje. Sprawdz czy otwiera Ci sie termostat (czy dolny waz od chlodnicy jest cieply) Byc moze ze wariuje Ci czujnik, u siebie tez go podejrzewam, bo zadnych innych objawow oprocz tych wskazan nie mam. Daj znac jak cos sie wyjasni. pzdr
  9. Mam ten sam problem, dolny waz zimny nawet gdy na klimatroniku 105st bo wlasciwie tyle mi wskazuje caly czas i nie wiem czy to czujnik przeklamuje czy termostat sie nie otwiera? Oprocz wskazan klimatronika nie ma zadnych objawow wysokiej tempertury jutro sprobuje wylaczyc nadmuch i zobacze czy dolny waz goracy no ale przy 105st na klimie powinien sie otworzyc. HELP Witam.Wydaje mi sie ze masz coś z czujnikiem.Wez może podlacz vaga i Sprawdz czujnik i Bledy.Ja sie borykam z problemem wychylania wskazówki się z 2mm za 90stopni.A tak po za tym u mnie jeszcze nigdy nie było na komputerze 105stopni nawet podlanczajac vaga i przy naprawdę bardzo rozgrzanym silniku.Może masz coś z Termostatem.Termostat jakiej firmy? Czesc Mariusz, Termostat mam Verneta i wszystko zaczelo sie po wymianie wlasnie, bo na poprzednim w ogole nie lapal temperatury wiec nie wiem do konca co jest przyczyna. Wyglada to tak jakby czujnik zawyzal o jakies 10st bo ogolnie wszystko poza tym jest ok. Dzisiaj przy temp. powietrza +10 i po dluzszej jezdzie otworzyl sie termostat bo wczesniej mialem zimny waz ale to pewnie dlatego ze za krotko jezdzilem i nie zdazyl sie otworzyc. Mowisz, ze na Vagu wykaze czy czujnik zawyza, bo ja sie nie znam na tym, na k51 pokazuje rowne 90 nawet przy 108st na k49. Myslalem ze to wlasnie termostat trzyma i grzeje za mocno ale dzisiaj sie otworzyl normalnie a temp. dalej 103-105 na klimie bo na zegarze 90. Ktory to czujnik odpowiada za te wskazania?
  10. Hej. No to chyba wszystko sie juz wyjasnilo, napisz jak sie skonczy, a ja ide sprawdzic czy dzisiaj sie dolny waz nagrzeje bo na dworze +8st. Mam nadzieje, ze u mnie uszczelka OK bo mi sie nie grzeje tak jak Tobie przy wiekszych predkosciach, a nawet temp. wtedy spada tylko na postoju dochodzi do tych 108 Jeszcze pytanie do Ciebie ile masz na klimie na kanale 51 gdy na 49 - 108st bo u mnie zawsze 90. Dlatego zastanawiam sie czy te 108 co pokazuje na postoju lub te 103-105 w czasie jazdy to jest prawdziwe wskazanie.
  11. Mam ten sam problem, dolny waz zimny nawet gdy na klimatroniku 105st bo wlasciwie tyle mi wskazuje caly czas i nie wiem czy to czujnik przeklamuje czy termostat sie nie otwiera? Oprocz wskazan klimatronika nie ma zadnych objawow wysokiej tempertury jutro sprobuje wylaczyc nadmuch i zobacze czy dolny waz goracy no ale przy 105st na klimie powinien sie otworzyc. HELP
  12. U mnie roznica jest 3st. k51 tez pierwszy osiaga 90st. ale za to pozniej k49 trzyma 103-105 i o co chodzi??? na k51 zawsze po rozgrzaniu 90st. Dolny waz od chlodnicy zimny. Ma ktos jakis pomysl? Na Twoim miejscu bym sie nie przejmowal, bo wyglada na to, ze wszystko masz w normie.
  13. Czesc Wojas86, Mi tez kolega, ktory jest mechanikiem mowil, ze moze to byc uszczelka, ale u mnie nie ma zadnych innych objawow oprocz tych wysokich wskazan. W moim przypadku im bardziej wciskam gaz tym plyn chlodniejszy 100st na 49 kanale. Jak u Ciebie zachowuje sie wskaznik na liczniku? bo u mnie rowne 90st chyba ze na klimatroniku wskoczy 107-108 to zegar wychyla sie na 100st. Ogrzewanie mam dobre. Wczoraj przy temp. 107st C na klimatroniku k49 sprawdzalem weze od chlodnicy i gorny jest cieply (goracy) a dolny zimny Zastanawia mnie ten moj termostat, bo wsadzilem Verneta ostatnio no i skoro ten dolny waz zimny to on jest glownym podejrzanym. Wracajac do Twojego problemu to faktycznie wysoka temp moze byc od walnietej uszczelki, ale brak ogrzewania jest dziwny tym bardziej, ze mowisz o droznej nagrzewnicy i dobrej pompie, ale czy Ty nie masz zapowietrzonego ukladu??? Zdejmij lewy waz od nagrzewnicy (tam jest taki otworek do odpowietrzania) i sprawdz, ewentualnie odpowietrz. Slyszysz rano przy rozgrzewaniu auta przelewanie sie plynu w nagrzewnicy??? To moze byc przyczyna. Czekam na wiesci.
  14. Moim zdaniem normalne poniewaz po wylaczeniu silnika pompa nie wymusza obiegu wody, a silnik nadal oddaje temperture i nagrzewa plyn w bloku. U mnie tez tak jest nawet zima. Powiedz mi jak na klimatronicu masz 99st to na zegarch ile? 90 czy juz sie wychyla powyzej? Bo u mnie w czasie normalnej jazdy na klimie jest 103-105 a na zegarach 90. Mam tu osobny watek o tym jak ktos moze cos poradzic http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244794.0
  15. Witam! Ostatnio wymienialem termostat na Vernet dodam, ze przed wymiana silnik sie nie dogrzewal wiec nie bylo tego problemu co teraz a mianowicie: klimatronic kanal 49 podczas jazdy 103 - 105st C kanal 51 po rozgrzaniu zawsze 90st C i nic mniej ani wiecej na biegu jalowym na wolnych temp na 49 kanale rosnie do 108st i na zegarach tez sie wychyla do 100st a gdy tylko rusze na zegarach wraca do 90 a 49 kanal 103-105. Oprocz tych wskazan zadnych oznak zbyt wysokiej temperatury. Uklad odpowietrzony chociaz musze jeszcze raz wjechac na kanal bo lekko cieknie przy termostacie (moze slabo dokrecony, moze uszczelka sie podwinela) jeszcze do termostatu: oryginal siedzial w silniku dosc mocno tak ze trzeba bylo kombinerkami szarpnac zyby wyjac a vernet luzny tak ze nawet ciezko bylo mi przykrecic kruciec bo termostat wypadal Jak sadzicie co moze byc przyczyna wysokich wskazan? Czujnik zawyza, a moze ten termostat nie otwiera sie na maxa, a moze cos innego???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...