Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] Zgasł w trakcie stania na światłach


swiezak84

Rekomendowane odpowiedzi

witam. ojczulek zakupił sobie 3 dni temu a4 takie jak w prefixie z :quattro: + tip. dziś jak stał na światłach i czekał na zielone silnik zgasł. przy wybieraku w pozycji P nie chciał zapalić, zapalił w pozycji N. do domu juz dojechał bez przygód, mówił że silnik chodził ok, brak jakichkolwiek świecących kontrolek na desce. ogolnie na auto jest gwarancja (kupiony w Polsce i od początku do końca serwisowany w ASO VW zasada na grochowskiej, od nich zresztą był kupiony), natomiast zanim do nich pojedzie dobrze byloby wiedziec co to sie moglo stać. moze ktoś coś słyszał albo doświadczył na własnej skórze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnij VAG, powinien zapisac sie blad ktory byc moze nakieruje na przyczyne problemu. warto sprawdzic rowniez bledy w skrzyni.

taka rada blad warto zapisac ( jest klawisz w VAG-u) i wkleic tresc w calosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak apropo, na światłach stał na P :confused4::kwasny: chyba że te światła zmieniały baaaaaaaaaaaardzo długo :evil:

hmmm, odzwyczaj tego nie dobrego nawyku swojego tate :good:

wracając do tematu, zgaśnięcia silnika - to bez podłączenia pod VAG i zczytania ewentualnie zapisanych błedów - to dalsza rozmowa jak wróżenie z fusów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety vaga nie mam, tymbardziej mój stary a raczej na spota sie nie wybierze :decayed:

bez VAGa nie pomozemy.

BTW, dlaczego ma sie nie wybrac na spota? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak apropo, na światłach stał na P :confused4::kwasny: chyba że te światła zmieniały baaaaaaaaaaaardzo długo :evil:

hmmm, odzwyczaj tego nie dobrego nawyku swojego tate :good:

wracając do tematu, zgaśnięcia silnika - to bez podłączenia pod VAG i zczytania ewentualnie zapisanych błedów - to dalsza rozmowa jak wróżenie z fusów

Gdzie tam jest napisane, że stali na światłach na P? Ale zgodze się, że wajchą nie machamy.

Jeżeli na auto jest gwarancja to tyłek w auto i prosto do ASO, niech się oni martwią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki skrót myślowy :decayed:

domniemywam że tak było bo na D nie sądzę że silnik mu zgasł :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak apropo, na światłach stał na P :confused4::kwasny: chyba że te światła zmieniały baaaaaaaaaaaardzo długo :evil:

hmmm, odzwyczaj tego nie dobrego nawyku swojego tate :good:

Masz fantazje człowieku :polew: to jest chyba juz 4 auto ojca z automatem więc wie jak sie je uzywa - oczywiście ze stał na D,a poniewaz na D nie da sie zapalić to odruchowo wrzucił P. ja na dobra sprawę nawet nie widziałem że na N mozna odpalic auto, a tez jezdze automatem.... co do vaga i wrózenia z fusów - auto pod komputer bedzie podpiete tak czy siak, ale jak napisałem w pierwszym poscie moze komuś juz sie takie coś przydarzyło i wie co to oznacza - chodzi o to zeby w serwisie nie wykasowali błędu i nie powiedzieli ze juz jest cacy, a jak sie sytuacja powtórzy to nie nalezy sie tym przejmowac. jeśli to jakas powazna usterka, dobrze byłoby wiedziec wczesniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mały update - problem sie powtórzył pare razy do czasu zmiany kluczyka, tak wiec prawdopodobnie pierwszy kluczyk ma jakiś problem z immo albo coś. w serwisie powiedzieli ze trzeba baterie zmienic ale to chyba jakis farmazon, bo to powinno dzialac i bez baterii. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...