Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Cieply silnik-brak mocy,dlawienie,szarpanie,kontrolka CHECK ENGINE-PROBLEM


melo102

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Borykam sie z problemem , gdy silnik jest zimny , odpalam - klekot slychac jakies 2s., puzniej jest ok .Podczas gdy silnik zlapie temperaturke przyspieszajac silnik zaczyna szarpac ,dlawic sie , bakuje mocy, tak jak by turbinka nie lapala , zapala sie kontrolka Check Engine gdy wcisne pedal troszke dluzej silnik dlawi sie auto nie ma sily przyspieszac .Po zatrzymaniu na biegu jalowym lampka swieci sie i szarpalo silnikiem co kilka sekund - dziwny dzwiek jakby jakiejs blachy - oslony wydechu - gdzies na dole czy troche wyzej od strony przegrody .Odlaczylem klemy, lampka Engine gasnie silnik pracuje ok. ale po kilku kilometrach jazdy - na nowo . Podskoczylem do mechana zerknol stwierdzil ze cos z panewka i ze cos z lancuszkem od strony przegrody , podpiol kompa wskazalo bledy zaplonu na cylindrze ,wymienilem cewke na 4 tym cylindrze .Problem znikl ale tylko na jakies 2000km ,buzniej odnowa to samo . Wynienilem swiece na takie jak zaleca producent i nic . Zimny klekocze przez 2s., a na cieplym - wciaz ten sam problem .

Czytalem na forum ze :

-mozliwe ze rozrzad przeskoczyl , zeby zajzec tam

-czujnik polozenia walu

-ze katalizator zapchany i sondy warjuja

-cewki , jedna zmienilem moze kolejne trzy padly

????

Do rozrzadu moge zajzec ale reszta troche kosztowna zeby metada prob i bledow eliminowac .

Od czego zaczac ?

jakis pomysl ?

Dzieki

[mod]Czy trudno jest wybrać odpowiedni prefix z pola wyboru?! - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak klekocze na zimno i hałasuje z tyłu silnika, to pewnie coś z łańcuszkiem. Myślę, że tam trzeba szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki

zajze do lancucha, moze cos z napinaczem ?,

sprobuje wymieinc cewki mozliwe ze powinienem zmienic cztery , a z tego co sie orietuje to w tych silnikach lubia padac .Zapomialem dodac to szarpanie , dlawienie to przy niskich obrotach wystepowalo 1500-2500 rpm .Przy wiekszych jakby mniej wyczuwalne .

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym klekotem to ja bym zaczął od zrzucenia miski i wyczyszczenia smoka. U mnie też przez moment słychać rano ten dźwięk ale pierwsze co zrobie to przy wymianie oleju zrzuce miske. Jak nie pomoże to dopiero biorę się za napinacz łańcuszka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym klekotem to ja bym zaczął od zrzucenia miski i wyczyszczenia smoka. U mnie też przez moment słychać rano ten dźwięk ale pierwsze co zrobie to przy wymianie oleju zrzuce miske. Jak nie pomoże to dopiero biorę się za napinacz łańcuszka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym klekotem to ja bym zaczął od zrzucenia miski i wyczyszczenia smoka. U mnie też przez moment słychać rano ten dźwięk ale pierwsze co zrobie to przy wymianie oleju zrzuce miske. Jak nie pomoże to dopiero biorę się za napinacz łańcuszka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

wracajac do mojego watku , odnosnie szarpania i straty mocy , rozwiazalem okazalo sie ze po wymianie kolejnej cewki problem znikl jednak nie odrazu bo po zamontowaniu nowej wciaz swiecila sie lampka check engine ,silnik nie szarpal , wymienilem ta nowa cewke w sklepie ale na inneg producenta zalozylem skasowalem bledy ,final : nie szarpie reaguje na pedal , jest ok. VAG nie pokazuje zadnych bledow . Jezdze juz kilkanascie dni i jest git .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...