Mylovsky 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 witam, czy wie ktos gdzie w alt'ku znajduje sie czujnik polozenia walu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mylovsky 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 witam, czy wie ktos gdzie w alt'ku znajduje sie czujnik polozenia walu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mylovsky 0 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 witam, czy wie ktos gdzie w alt'ku znajduje sie czujnik polozenia walu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
addassko 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 : Szukaj: sam zakladalem ten watek jak u siebie wymienialem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 szukaj od spodu koło filtra oleju przy kole zamachowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
addassko 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 tj po prawej stronie patrzac od przodu auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerooo 1 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 tak:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
addassko 0 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 znalazles?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
addassko 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 moze byś był zainteresowany ?? mam na sprzedaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s1seba 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 a skrzynie trzeba ściągać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Nie trzeba nic ściągać. Chociaż najlepszy dostęp jest od góry po wyciągnięciu zbiorniczka wyrównawczego. Odkręcasz jedną śrubkę i czujnik masz w ręku. Tylko trzeba mieć długie ręce żeby sięgnąć. Od spodu znów niby też dostęp jest ale trzeba kręcić po omacku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 2 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Panowie pozwole ze odgrzebie temat,Zauwazylem przy wymianie odmy ze ten czujnik luzem sobie lata.Tzn jest opaska zlapany mozliwe to jest zeby auto normalnie odpalalo a czujnik nie byl wsadzony i przykrecony srubka tylko podpiety pod kable inne.To jest za gruszka odmy pod kolektorem ssacym.Auto jezdzi normalnie ale bardzo sie zdziwilem . ---------- Post dopisany 08-07-2013 at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany 07-07-2013 at 19:08 ---------- Temat wyjasniony ktos wymienial nowy i stary sobie zostal hi hi nr na kablu - 078 906 433 A czujnik walu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezar8610 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 jak zdjąłem zbiorniczek to nadal go nie widzę moze ktos podpowiedziec jak go zlokalizowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Panowie, przecież nikt nie będzie nikogo za rączkę do przedszkola......chyba, że się jest totalnym.......... Kolega wyżej wrzucił świetne zdjęcie tego czujnika. Zauważcie, że jest czujnik ten zakończony białą wtyczką. Odpinasz więc Kolego jeden z drugim zbiorniczek wyrównawczy. Za zbiorniczkiem są wtyczki w kilku kolorach, które odpowiadają za różne inne podzespoły. Wyszukujesz wzrokiem białą wtyczkę. Wypinasz ją z gniazda. Mając wypiętą wtyczkę, poluzowany przewód, luzujesz go dalej i patrzysz gdzie on sobie idzie. W ten sposób dojdziesz do czujnika. Sam robiłem to w ten sam sposób, który przedstawiłem. Tak apropo. Jak macie problem, to zróbcie zdjęcie pewnej części silnika i zamieście je tu. Każdy zobaczy z którego miejsca ma zacząć szukać, a tak jest dużo pisania, a mało robienia. Zakłada się tylko nowe kolejne wątki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lite44 1 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Witam A gdzie znajduje się czujnik temperatury w silniku AWA? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 U mnie w silniku ALT są dwa czujniki temperatury. Przynajmniej o dwóch wiem bo je wymieniałem. Jeden zielony czteropinowy i jest na bloku silnika (z tyłu), tuż koło zaworu wysokiego ciśnienia oleju od strony grodzi, akumulatora. Błąd jaki miałem od tego czujnika, to jak się nie mylę, to taki: 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded Drugi czujnik szary, dupinowy, jest w trójniku pod chłodnicą. Na dole się więc znajduje. Dostęp jest po ściągnięciu osłony silnika. Błąd jaki miałem od niego,to: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Każdy z tych czujników posiada odpowiednik kod błędu na VAG'u. Jeśli pokazuje Ci się kod błędu to go zapodaj tutaj lub jeśli któryś z przedstawionych przeze mnie, to wiesz gdzie szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekW. 2 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 A nie ma czasem Dajmon trzeciego wraz z termostatem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 tak, koloru niebieskiego, tylko że on jest wkomponowany w termostat i wymienia się cały (ja zmieniłem cały termostat i mam stary w garażu z tym niebieskim), jak co to mogę zoczyć czy nie da się go czasem w jakiś sposób wyciągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam 1982 0 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Koledzy czy ma ktoś może taki czujnik na zbyciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fronek22 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Dnia 8.06.2014 o 11:06, Dajmon napisał: U mnie w silniku ALT są dwa czujniki temperatury. Przynajmniej o dwóch wiem bo je wymieniałem. Jeden zielony czteropinowy i jest na bloku silnika (z tyłu), tuż koło zaworu wysokiego ciśnienia oleju od strony grodzi, akumulatora. Błąd jaki miałem od tego czujnika, to jak się nie mylę, to taki: 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded Drugi czujnik szary, dupinowy, jest w trójniku pod chłodnicą. Na dole się więc znajduje. Dostęp jest po ściągnięciu osłony silnika. Błąd jaki miałem od niego,to: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Każdy z tych czujników posiada odpowiednik kod błędu na VAG'u. Jeśli pokazuje Ci się kod błędu to go zapodaj tutaj lub jeśli któryś z przedstawionych przeze mnie, to wiesz gdzie szukać. Kolego ten szary czujnik może być odpowiedzialny za wskazania temp na desce rozdzielczej ?? czy to raczej zegary mam do wymiany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się