ziom_al Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Witam kolegów, jestem tu nowy - od kilku dni jestem posiadaczem Audi A4 1,9 TDI 90 KM, auto z 1996 r. Moje pytanie jest takie - jak mam sprawdzić który jest to silnik - 1Z , AFN, itd tyle tych oznaczeń. Jestem początkującym nie znam sie zbytnio a od czytania forum oczopląsu dostaje. i jeszcze jedno pytanie - jak mam jeździć nim aby spalanie było jak najoptymalniejsze - na ilu obrotach utrzymywać jazdę - 2000 ob, więcej ?? Proszę o odpowiedź, szukałem już i nie mogę nic znaleźć, czytałem o 1,9 tdi ale 110 km i tam jest ok 1900 ob. Będę bardzo wdzięczny
niewiarek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/kody_silnika_audi_a4_modele_b5_i_b6-t4160.0.html; tu masz wszystkie kody silników.musisz tylko dopasować
sokolnh Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 było już o tym, nastepnym razem najpierw poszukaj masz naklejke w bagażniku z oznaczeniem silnika, ewentualnie jak otworysz maske to turbina w 1z jest obok osłony plastikowej z napisem TDi, w AFNie jest na dole[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2008, 20:16 _________________________________________________http://moto.allegro.pl/item343934481_piekne_audi_a4_1_9_tdi_krakow.html AFN http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4834626 1z
ziom_al Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Dzięki bardzo ... Jednak dobrze myślałem jest to jednak AHU jeszcze tylko jakich trzymać obrotach aby jazda była najekonomiczniejsza 1,9 tdi 90m Pomożecie ...... ;(
sokolnh Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 1z-ta masz, nie AHU jesli masz auto z 96
ziom_al Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2008 za ciemno już nie będę szedł patrzeć A wg tej tabelki moge mieć AHU jak i 1z sam już nie wiem... ale też tak myślę że to ten starszy..... trzeba w profilu zmienić a pytanie moje czy 297k przebiegu to dużo ?? bo kupiłem auto z takim przebiegiem I czy normalne że silnik poci się tzn trochę widać olej na silniku dokładnie jakby pod uszczelką pokrywy silnika czy jakoś tak.... jak to mechanik powiedział przy tym przebiegu ma prawo sie spocić
mcm Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 naklejka w zagłębieniu koła zapasowego powie ci wszystko :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się