pietrek505 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam, Opisze po krótce co sie stało w moim AJM Wracając z pracy do domu nagle zaczęło coś rzucać silnikiem zatrzymałem się, wyłączyłem silnik i tak scholowałem do do domu. Rozkręciłem pokrywę okazało sie że wyrwało śrubę pompowtryskiwacza. Wymieniłem śruby wyreg. pompowtryskiwacze zadowolony zapilem silnik pochodził ok 5 min i zgasł; zablokowało silnik. Zdesperowany wyciągłem wszystkie Wtryskiwacze, podniosłem samochód do góry i obrociłem silnikiem kręcać kołem (wbiłem 5-ty bieg) z 3 cylindra wyrzuciło ok 1 litr oleju który rozbryzgł sie po scianie garażu i całym silniku. Po czym można było obracać silnikiem więc wypapowałem wszystki olej ponownie ustawiłem PD(Zalałem nowy olej). Gdy probowałem odpalic motor krecił normalnie gdy zapalil pochodził ponownie ok 5s i zgasł. Wyciagłem PD i znowu dużo oleju z ropa. Spusciłęm ok 8 litrów oleju. Co może być przyczyną - uszczelniacze Pd wymienione; ubytków płynu chłodniczego brak, przy obracaniu silnikiem coś syczy i jest efekt tgz bulgotania po czym ustaje. Proszę o pomomoc
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 peknieta glowica lub zle osadzony PD(ew.uszkodzony). do cylindra przedostaje sie ciurkiem ON z listwy zasilajacej. jak montowales PD?
pietrek505 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 PD zamontowane prawidłowo wg ELSY czyli osadzone prostopadle- Wymiary zostały zachowane , skok pompowtryskiwaczy wyregulowany śruby odkrecone o 180 w tyl. Wiec czapka w góre?
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 a PD jest sprawny? obejrz gniazda w glowicy, byc moze jest zbyt duze zuzycie. w cylindrze byl olej czy ON?
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 o matko, skoro olej w cylindrze a w oleju ON, to IMHO peknieta glowica lub nawet blok. nie zdziwilbym sie gdyby byl skrzywiony korbowod lub pekniety tlok. glowica do gory, zanim bedzie gorzej.
pietrek505 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Witam, dziekuje za odpowiedź wydaje mi się ze wcześniej ropa dostała się przez urwaną śrube popowtryskiwacza. Po drugim strzale nie odnotowałem ropy w oleju... Jak poznać ze jest skrzywiony korbowód lub pęknięty tłok?
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 pomiar korbowodu, pekniety tlok widac. ew. pomiar kompresji.
pietrek505 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Zakonczylo sie wytartymi gniazdami PD Nowa głowica i wszystko smiga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się