_West_ 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 troche czasu minelo od wizyty ale wkoncu znalazlem czas na zrobienie fotki wykresu seria wyszla 122KM i 320 Nm po korekcie softu 144,7 KM i 349,2 Nm :> martwi mnie te zachwianie momentu miedzy 2100 a 2300 logi auta zamiescilem tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_prosba_o_analize_logow_145km350nm-t29874.0.html ogolnie jestem bardzo zadowolony z tej modyfikacji zupelnie inne wrazenia z jazdy niz kiedys wszystkie komentarze mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 340 niutona przy 1800 obrotów ... [nie jest dobrze ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Wykres momentu i mocy hmmm , koxowy moment jest za wcześnie.Autko pewnie zapitala.[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2008, 22:25 _________________________________________________AAAA, jak sprzegło??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_West_ 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 340 niutona przy 1800 obrotów ... [nie jest dobrze ] mowisz podczas modyfikacji mialem zobiony soft jescze na 152KM i 365Nm (tak wyszlo z pomiarow) ale auto czesto zaliczalo przeladowanie i ograniczyli sie do tego moda, martwi mnie jedynie te zawachanie w Jetronik'u powiedzieli mi ze moze to byc od przeplywki wiec zrobilem logi i je umiescilem a tu kolega spanky mowi ze jest dobrze i co tu teraz robic co do sprzegla to zrobilem juz ponad 2000km i nie widze oznak zuzycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 340 niutona przy 1800 obrotów ... [nie jest dobrze ] mowisz podczas modyfikacji mialem zobiony soft jescze na 152KM i 365Nm (tak wyszlo z pomiarow) ale auto czesto zaliczalo przeladowanie i ograniczyli sie do tego moda, martwi mnie jedynie te zawachanie w Jetronik'u powiedzieli mi ze moze to byc od przeplywki wiec zrobilem logi i je umiescilem a tu kolega spanky mowi ze jest dobrze i co tu teraz robic co do sprzegla to zrobilem juz ponad 2000km i nie widze oznak zuzycia akurat te minimalne falowanie to Twoj najmniejszy problem .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 dobry program do palenia gum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inco 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 1,2,3 bieg a ty dalej nie mozesz ze swiatel ruszyc bo gume topisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Spora moc może Witek sie wypowie co do wykresu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_West_ 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 no nie zaprzecze ze przy dobrym ruszaniu ASR na 3 biegu sie zalacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Ten wykresik jakis taki nie Rogalowaty. :no:Duzo niutkow przy malych obr skrzynia,sprzeglo mocno cierpi. Pewnie jakis nie przemyslany gotowiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 idealny wykres do skatowania sprzegla Ten wykresik jakis taki nie Rogalowaty. :no:Duzo niutkow przy malych obr skrzynia,sprzeglo mocno cierpi. zgadzam sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 nie , żeby tu wywyższać , jednych tunerów nad drugimi, ale autko poprostu teraz dostaje wcześnie, wcześnie,za wcześnie wg mnie w dupsko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inco 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 oj tam czepiacie się, 340 Nm to nic szczególnego i sprzęgło nawet jak się posypie (ale wcale nie szybko chyba że but non-stop) to zmienisz na lepsze sprzęgło raz a dobrze....A z tym paleniem gumy na 1,2,3 to już zupełnie bajka, niby mozna ale bez przesady że nie da się ruszyć, jeździłem autami z > 450 Nm i napędem na tył i problemu z ruszaniem nie było a gumy nie paliłem bo mnie to nie bawi observer - z tym ruszaniem to byl zart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Wczoraj na chipowaniu był Nasz kolega z Forum, także A4ką 115ką która była już po modyfikacji. Tamta miała 400Nm przy podobnych obrotach wiec nie jest jeszcze z tym wykresem tak źle . Co do Twojego auta to cierpi ono jak większość przebiegowych TDi na niestabilność doładowania, które czasami udaje się wyeliminować a czasami nie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Wczoraj na chipowaniu był Nasz kolega z Forum, także A4ką 115ką która była już po modyfikacji. Tamta miała 400Nm przy podobnych obrotach wiec nie jest jeszcze z tym wykresem tak źle . :laghing2: :laghing2: :laghing2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się