Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Sprężyny eibach tył pochylony względem przodu


Primer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jakiś czas temu kupiłem komplet sprężyn eibacha do swojego auta... Po zamontowaniu wszystkiego okazalło sie ze tył samochodu siedzi troche niżej niż przód. Oczywiście nie przeszkadza to w niczym jednak pogarsza walory estetyczne... Na starych sprężynach nie było takeigo efektu więc chciałem spytać dlaczego tak moze być. Samochód posiada butle od gazu w miejscu koła zapasowego ale nie podejrzewam żeby była to wina butli skoro na starych sprężynach stał równo. Jakies pomysly? Jeśli to ma jakieś znaczenie auto to: A4B5 2.4V6 Quattro Sedan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź brzmi: quattro.

Też miałem eibachy w B5 i tył mocniej siadł.

Obniżając tył zmieniłeś kąty tylnych kół, auto ma tył na zwrotnicach i jest teraz "rozkraczone", ma ujemne kąty zdaje sę, będzie zjadać tylne gumy od wewnątrz i to szybko. Konieczna jest korekta kątów - geometria. Oczywiście luz na tulejach w zwrotnicy (po około 100-150tys po naszych drogach na bank już są) eliminują auto z pomiaru.

Celem uniesienia nieco tyłu możesz podłożyć pod springi (górą) cienkie gumy, ja dawałem gumy od malucha rozcięte na 3, mam je zresztą bo wróciłem do serii przed sprzedażą.

Podłożenie około 0,5cm pod sprężynę da Ci około 1,5-2cm na krawędzi koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli już to kup tylne od avanta -30 bo jak kupisz serię to będzie tył stał znacznie wyżej niż przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Celem uniesienia nieco tyłu możesz podłożyć pod springi (górą) cienkie gumy, ja dawałem gumy od malucha rozcięte na 3, mam je zresztą bo wróciłem do serii przed sprzedażą.

Podłożenie około 0,5cm pod sprężynę da Ci około 1,5-2cm na krawędzi koła.

Możesz to rozwinąć? Też chcę delikatnie podnieść tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie sprezyny obnizajaca H&R -40. i tyl u mnie tez lekko siedzi nizej. auto po wymianie wszystkich tulejek wachaczy i po geometrii i nic sie nie zmienilo. ten typ tak ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ja kupiłem w rolniku gumy od jakiegos ciapka okolo 0,5cm grube i dalem je pod górne gumę sprężyny i eibach deko sie uniosły i teraz jest rewelacyjnie i mały koszt i smiga tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Celem uniesienia nieco tyłu możesz podłożyć pod springi (górą) cienkie gumy, ja dawałem gumy od malucha rozcięte na 3, mam je zresztą bo wróciłem do serii przed sprzedażą.

Podłożenie około 0,5cm pod sprężynę da Ci około 1,5-2cm na krawędzi koła.

Możesz to rozwinąć? Też chcę delikatnie podnieść tył.

Tu nie ma co rozwijać, unosisz tył, odkręcasz amor, podkładasz coś pod springa, składasz i wio. Może nie jest to jakiś mega profi zabieg, ale tani, skuteczny i działa. W sklepie motoryzacyjnym dopasują Ci gumę o odpowiedniej średnicy, może być nawet od traktora:naughty:

W Q jest z tym więcej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...