Szymoonk Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 Witam. Praktycznie uporałem się z tym szarpaniem zmniejszając dawkę paliwa oraz regulując odbijak. Jeśli ktoś ma VAG'a to niech sprawdzi i potwierdzi. A więc mając VAG'a wchodzimy w ENGINE następnie LOGIN - 11 i tu wpisujemy 12233. Po zalogowaniu wchodzimy w ADAPTATION- 10 i wybieramy grupę NR 1. W drugim okienku INJ. QUANTITY mamy naszą dawkę paliwa. Ja miałem ustawioną na 2,2 a zmieniłem na 4,2 czyli w tym przypadku zmniejszyłem dawkę. Dawkę regulujemy w okienku NEW VALUE i zapisujemy SAVE. Pozdro
lukas551 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Słuchajcie a przed chwila zabralem sie za zaslepienie EGRa i tez praktycznie ustaly szarpania:decayed: Szymoonk ale u Ciebie przerywalo tak jak by paliwo nie dochodzilo czy przy raptownym nacisnieciu gazu bylo jedno mocne szarpniecie? ---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:27 ---------- ja mam ten sam problem od kad kupilem moje audi. Wymienilem juz poduszki silnika, poduszki skrzynii, wszystko mam ustawione idealnie jesli chodzi o nastawnik dawki paliwa. nawet pompe paliwa mialem zmieniana podczas uwzywania samochodu i dalej szarpie. Jedyne co jeszcze moze to byc to mysle ze poloski. Jak myslicie ? Kiedys w moim audi byla zmieniana skrzynia lecz jeszcze nie za mojej kadencji. Jak kupywalem przeguby to od 90km nie pasowalo czyli takiego jak mam 1z 90km tylko musialem dawac poloski od 115km. Byc moze jest to wina przegubow wewnetrzych od strony skrzynii ? Moze ktos wie jak je sprawdzic zeby odrazu nie kupowac nowych gdyby okazaly sie sprawne. Mam wlasnie ten objaw ( jedno mocne szarpniecie przy dotknieciu gazu i jedno mocne szarpniecie przy puszczeniu pedalu gazu czyli jak tylko dotkne z pozycji zero do 1% juz jest szarpniecie i jak odpuszczam do pozycji zero to tez szarpniecie. Musze strasznie sprzeglic samochod zeby nie bylo szarpniec. Pomozcie mialem wiele problemow po kupnie wymienialem na raz zawieszenie hamulce rozrzady i mialem duzo przygod innego typu. Teraz uporalem sie z tym wszystkim i zostal ten problem. Szymoonk takie objawy u Ciebie były?? ---------- Post dopisany 03-02-2013 at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2013 at 18:34 ---------- ?????
polny Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Nie to on musiał mieć co innego. Nie wierzę aby niesprawny EGR mógł mi fizycznie przesuwać skrzynią do przodu i do tyłu....
Szymoonk Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Po wciśnięciu gazu były ruchy skrzyni i czuć było szarpnięcie i to samo w drugą stronę
polny Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 A jesteś w stanie powiedzieć po czym bardziej przestało , po regulacji odbijaka czy po zmianie dawki ??
lukas551 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Po wciśnięciu gazu były ruchy skrzyni i czuć było szarpnięcie i to samo w drugą stronę I mowisz kolego ze po zmianie dawki roznica jest odczuwalna??
eu4yaon Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Witam. Praktycznie uporałem się z tym szarpaniem zmniejszając dawkę paliwa oraz regulując odbijak. Jeśli ktoś ma VAG'a to niech sprawdzi i potwierdzi.A więc mając VAG'a wchodzimy w ENGINE następnie LOGIN - 11 i tu wpisujemy 12233. Po zalogowaniu wchodzimy w ADAPTATION- 10 i wybieramy grupę NR 1. W drugim okienku INJ. QUANTITY mamy naszą dawkę paliwa. Ja miałem ustawioną na 2,2 a zmieniłem na 4,2 czyli w tym przypadku zmniejszyłem dawkę. Dawkę regulujemy w okienku NEW VALUE i zapisujemy SAVE. Pozdro jaka dawke ustawic w benzynie??
lasken Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 ja dawke regulowalem przesuwajac pompe manualnie i sprawdzajac wartosci na vagu. tak i tak szarpalo. przy mniejszej dawce paliwa auto slabiej sie zbieralo dlatego troszku mniej odczuwalo sie.szarpniecie.
lukas551 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam !! Ktos cos zrobił w tym temacie i uporał sie z problemem??
trepek Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Szarpanie takie jest związane głównie z pękniętymi sprężynami w tarczy sprzęgła. One od tego właśnie są aby minimalizować takie szarpnięcia :-)
Grzesiekkbc Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Ja mam nową tarczę SACHSA i nic nie pomogło, szarpanie pozostało.
trepek Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 A podczas szarpania na 4 biegu przy 60 km/h ktoś robił logi dynamiczne?
lukas551 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Dopiero co zrobilem 15tys km na nowym sprzegle sachsa:kwasny:
polny Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Również nowe sprzęgło i dwumas i nie pisać już o tym bo to nie jest TO!!!
Kukis Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 1. sprawdzić czy nie ma wycieków paliwa i układ paliwowy nie zapowietrza się jeśli to nie pomoże to niestety nastawnik pompy i samo czyszczenie tego nie zmieni
lasken Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 ja w swoim audi miałem już dwie kompletne i sprawne pompy z nastawnikiem i nie mam żadnych najmniejszych wycieków a szarpanie jest od zawsze. Wszystkie wartości na vagu sa praktycznie idealne. Nic nie wybiega poza zakres. Kurcze tylu z nas ma ten problem i nikomu się nie udało go rozwiązać. naprawdę ciężka sprawa. juz tracę nadzieję
polny Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja tez jak w tym kraju mechanik nie ma czegoś jak na dłoni to już nie poszuka.......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się