Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Nastawnik wałka rozrządu ?


maf

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli łańcuch ci jeszcze nie hałasuje, to go nie ruszaj. Ja zmieniłbym szklanki (koszt nie taki straszny) a silnik zauważalnie ciszej pracuje.

Właśnie chodzi o to, że szklanki nie hałasują mi nigdy tylko łańcuch w zimę grzechocze przez 1 lub 2 sek. po odpaleniu po nocnym postoju, pisałem o tym kilka postów wyżej :wink:

no tak.....zmieniaj komplet, łańcuch tam się nie wyciąga...tylko pada zawór zwrotny oleju(przez co nie trzyma oleju) i (lub) wycierają się prowadnice łańcucha przy wytartych prowadnicach lub słabym napinaczy nowy łańcuch zrobi się stary po 20tyś. A szklanki też zmień nadchodzi ich koniec.

gdzie ten zawór zwrotny się znajduje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli łańcuch ci jeszcze nie hałasuje, to go nie ruszaj. Ja zmieniłbym szklanki (koszt nie taki straszny) a silnik zauważalnie ciszej pracuje.

Właśnie chodzi o to, że szklanki nie hałasują mi nigdy tylko łańcuch w zimę grzechocze przez 1 lub 2 sek. po odpaleniu po nocnym postoju, pisałem o tym kilka postów wyżej :wink:

no tak.....zmieniaj komplet, łańcuch tam się nie wyciąga...tylko pada zawór zwrotny oleju(przez co nie trzyma oleju) i (lub) wycierają się prowadnice łańcucha przy wytartych prowadnicach lub słabym napinaczy nowy łańcuch zrobi się stary po 20tyś. A szklanki też zmień nadchodzi ich koniec.

gdzie ten zawór zwrotny się znajduje?

Jest w napinaczu... właśnie do niego jest wpięta 2-pinowa wtyczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej ej chłopaki chyba lekko przesadzacie z tymi zamiennikami. W tych silnikach jest taka opcja że jak napinacz jest z czujnikiem to faktycznie tylko aso. Ale jak jest bez to zamiennik robi na przykład febi a nie jest to firma krzak i z tego co wiem w pudełku znajdujesz oryginał ze startym znaczkiem. Jak masz z czujnikiem to zbieraj kase ale jak bez ja bym pobierał febiego zakładałem go w passacie i wszystko było ok a febi kosztuje chyba 800 zł jest róznica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej ej chłopaki chyba lekko przesadzacie z tymi zamiennikami. W tych silnikach jest taka opcja że jak napinacz jest z czujnikiem to faktycznie tylko aso. Ale jak jest bez to zamiennik robi na przykład febi a nie jest to firma krzak i z tego co wiem w pudełku znajdujesz oryginał ze startym znaczkiem. Jak masz z czujnikiem to zbieraj kase ale jak bez ja bym pobierał febiego zakładałem go w passacie i wszystko było ok a febi kosztuje chyba 800 zł jest róznica.

mogę się mylić.....ale w B6 z silnikami 1.8T napinacze z nastawnikami były tylko jednego rodzaju i tylko ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie chłopaki. Odświeżę trochę temat.

No więc i mnie dopadła ta usterka.

Z tym że w ASO koło Poznania dowiedziałem się że zawór sterujący ustawienie wałka rozrządu kosztuje 2,400PLN (jest z napinaczem)

Samego czujnika nie sprzedają. Za to w hurtowni w mojej dziurze gdzie mieszkam jest sam czujnik za 1,200PLN i teraz się zastanawiam czy warto ryzykować kupując sam czujnik, czy lepiej od razu kupić zestaw z ASO.

Objawy to nierówna praca silnika, nie jakoś mocno ale jest słyszalna oraz delikatne drżenie auta na postoju. Zimny czy ciepły objawy te same.

Wersja USA, silnik AMB 170km, 1.8T 2004r w gazie zakładanym ponad rok temu, przebieg około 140tys

Edytowane przez krychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...