Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Sposób na ściągniecie miski olejowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Macie jakis prosty sposob na sciagniecie miski olejowej, bez opuszczania sanek?? moze jakis watek ze zdjeciami?? wpisywalem w szukaj ale nie moglem nic znalezc....

Opublikowano

Tak, możesz dźwignąć silnik z poduszek. Nie ma łatwo.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

no tak Szogun, ale czy jest mozliwosc podniesienia go na tyle wysoko... czy trzeba rozczepiac jakies rurki i wezyki, aby miska wyszla bez problemu?:)

Opublikowano

Ja przy następnej wymianie oleju też zabieram się za czyszczenie smoka bo chyba po to ściągasz :D Ale zrzucę sanki bo z silnikiem jak napisał szogun nie jest łatwo. Postaram się porobić jakieś foty ale to dopiero za 5000 km :P Jak Ty będziesz wcześnie to robił to też cyknij kilka.

Opublikowano

Najprościej wykręcić 2 śruby i zwiesić sanki :naughty:

Opublikowano

Grzesiu a czym czyściłeś później smoka?? Czym można a czym nie. Czy to bez różnicy.

Opublikowano

BTW. co to są sanki ?

Opublikowano
BTW. co to są sanki ?

rama na której siedzi sobie silniczek:naughty:

Opublikowano

tak ale tu chodzi o to ze jak poluzuje sanki to bed emusial ustawiac zbieznosc a tak jak pisalem mam strasznie daleko z mojego miejsca zamieszkania w Norge

Opublikowano
tak ale tu chodzi o to ze jak poluzuje sanki to bed emusial ustawiac zbieznosc a tak jak pisalem mam strasznie daleko z mojego miejsca zamieszkania w Norge

Kolego ty poważnie z tą zbieżnością ? Po obniżeniu sanek trzeba zbieżność ustawiać ponownie ? Pytam serio bo nie ruszałem nigdy sanek a we wtorek będę wymieniał pompę oleju w swoim ADR.

Opublikowano

powaznie z ta zbieznoscia:)

Opublikowano
powaznie z ta zbieznoscia:)

No ale napisz mi co mają sanki wspólnego ze zbieżnością, układ jezdny auta się przestawia jak ruszysz silnik góra-dół o parę centymetrów ? ale w jaki sposób jeżeli sanki wracają na swoje miejsce ?

Opublikowano

Sanki to nie rama dla silnika a zawieszenia na której również silni spoczywa, a jak się rusza zawieszenie to powinno się zawsze sprawdzać geometrię, ale nie musisz.

Opublikowano

przeważnie nie ma potrzeby:)chyba,że auto ściąga lub tnie opony

Opublikowano

no tak ale ja chce odkrecic dwie przednie sruby... wiec rozumiem ze po takim zabiegu trzeba geometrie ustawiac?

Opublikowano
no tak ale ja chce odkrecic dwie przednie sruby... wiec rozumiem ze po takim zabiegu trzeba geometrie ustawiac?

Wszystko siada na swoje miejsce i nic nie trzeba ustawiać :whistling:

Opublikowano

Jestes tego pewien Grzes?

Opublikowano

Ostatnio jak robiłem zbiezność, to dowiedziałem się,że w niektórych nowszych autach zbieżność też reguluje się na sankach... W a4 b6 akurat nie,ale możliwe że po opuszczeniu sanek coś się w zbieżności przestawi.najlepiej jak spytasz kogoś kto ustawia zbieżność

Opublikowano

Pompa juz wymieniona zajelo mi to jakies 6 godzin, popuscilem sanki na dwuch srubach i podnioslem silnik, ciezko bylo ale dalem rade, jutro postaram sie naskrobac foto story :D w sam naprawiam, bo porobilem pare zdjec....;)

Opublikowano
Pompa juz wymieniona zajelo mi to jakies 6 godzin, popuscilem sanki na dwuch srubach i podnioslem silnik, ciezko bylo ale dalem rade, jutro postaram sie naskrobac foto story :D w sam naprawiam, bo porobilem pare zdjec....;)

Kolego czekam na twoje foto-story z utęsknieniem, jakbyś dał radę dzisiaj byłbym wdzięczny. We wtorek będę wymieniał pompę oleju fakt, że w A4 B5 ADR z 98r ale myślę, że wiele czynności jest podobnych. Więc jakbyś dal radę to wrzuć jakiegoś tutka napewno by mi to bardzo pomogło. Z góry dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...