ghost2255 Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 wąż od turbiny jest pęknięty, Napraw to i zobacz, czy się poprawi
spawacz1 Opublikowano 22 Marca 2012 Opublikowano 22 Marca 2012 zgadzam się z kolegą FrOstyyy silnik V6 ma inny moment i inną moc, dlatego inaczej zmienia biegi, mój 1.8Adr jak rozpędzam spokojnie do 2tyś. zmieni wszystkie biegi ale jak dodam więcej gazu od pierwszego biegu to zmienia przy wyzszych obrotach biegi ale nie szarpie tylko bardzo płynnie:naughty:
biohazard Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Opublikowano 22 Marca 2012 Wiem, że specyfika nawet już samego diesla i silnika benzynowego jest różna. Brakuje mi tylko jednego - jak odpuszczam pedał gazu odrazu powinien wrzucic wyższy bieg a tutaj nie zawsze tak jest, czasem przeciąga i mam wrażenie że silnik sie męczy że pracuje nienaturalnie. Najpierw naprawię ten wąż od turbiny potem zlikwiduje wycieki oleju. Odepnę klemy od aku i zobaczymy jak sie będzie potem zachowywał. Jeśli mu nie przejdzie w zadowalający sposób to zrobie logi Vagiem ale myslę, że mu przejdzie jak "nauczy" się od nowa stylu jazdy - już jest o niebo lepiej niż było, spalanie znacznie spadło - na 450 km przejechanych (330km trasa/ 120km miasto) spalił średnio 6,7 l /100km (wyliczone z tankowania czyli realna ilość spalonego paliwa a nie z komputera). Do tej pory jak był zimny to na mieście palił ok 12l /100 km teraz już jest lepiej bo ok 9l ale czuję że da sie jeszcze to poprawić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się