lemon_lmn Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam. Usunąlem zawor EGR - wstawiłem flansze i zaslepke na kolektor ( calosc zakupiona na allegro ) . Na poczatku bylo wszystko ok, jednak niedawno zaczal sie pojawiac problem - silnik czasami wpada w tryb awaryjny na wysokich obrotach, odlacza turbo i traci moc. Po ponownym uruchomieniu wszystko jest ok. Czytalem, ze przyczyn moze byc kilka - zawor N75, przeplywomierz albo zapieczone lopatki w turbinie. Czy przyczyna moze byc inna dawka powietrza po usunieciu EGR i ECU swiruje? Na co stawiacie?
Rafi78 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Zaczym zaczniemy wróżyć zapnij vaga i zrób logi -będzie szybciej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się