crocos Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 mam pytanie: czy fabryczne mapy w silniku AVG różnią się dla wersji Q i FWD? Czy dla Q jest jakieś ograniczenie momentu przy niższych obrotach? Moje AVG + Q ma słaby dół i zaczyna jakoś jechać dopiero od 2700~2800 rpm... Wcześniej było podobnie z tym, że pow. 3000 rpm wcale się nie wkręcał (przyczyną było uszkodzone koło kompresji turbiny). Turbina została zmieniona (założyłem turbo z AWX po regeneracji), kat wywalony, dolot wyczyszczony, przepływka zmieniona ale auto dalej nie jedzie... Co prawda turbo teraz pompuje jak należy i od tych 2800 rpm czuć plecy aż do ~4000 rpm ale dołu nie ma... Logi robiłem ze znajomym ale live i nie mam zapisanych Wychodzi na to, że w dolnym zakresie nie ma paliwa, zadane jest powiedzmy 40 mg a daje ledwie 30... Silnik pracuje idealnie, równo, w ogóle nie dymi (ale też nie ma pewnie czym...). Sprawdziliśmy chyba wszystko, łącznie z podmianą kompletu wtrysków... Pomysłów co dalej brak... Czy po zmianie turbiny konieczna jest korekta softu żeby osiągnąć choćby serię dla AVG???
crocos Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 czy naprawdę nikt nie ma pomysłu gdzie szukać przyczyn mojego problemu? Czy może to normalny stan? help!!!
aju Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 korekta była by wskazana, szczególnie że założyłeś turbinę z innego silnika, kiedyś jak miałem jeszcze turbinę z AWXa to też nie chciał za bardzo jechać do ~2,5tyś
crocos Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 program oczywiście będzie modyfikowany ale liczyłem na to, że najpierw uda się osiągnąć serię tak, żeby modyfikować 100% sprawny motor... Poza tym zastanawia mnie, że paliwo "nie goni" za powietrzem... choć przepływka sprawna... co jeszcze może zaniżać wymaganą ilość paliwa?
aju Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 A skad przypuszczenie ze nie ma serii? Co koledzy w dziale logow mowia na nie? Robiles j?
MASATO Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 w sterowniku masz 3 mapy: FWD, automat i quattro ... kodowanie zmieniasz vagiem, ale i tak zmieniłeś turbo więc wymagana korekta.
spanky Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 problem nie tkwi w sofcie tylo w mechanice Twojego auta ...
crocos Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 problem nie tkwi w sofcie tylo w mechanice Twojego auta ... Spanky, co konkretnie byś podejrzewał...? co do logów, w środę będzie trochę czasu to zrobię i wrzucę...
crocos Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 no niestety logów nie udało się dziś zrobić ale mam pytanie: czy przyczyną takiego stanu rzeczy jak opisałem na początku może być złe ustawienie śruby zderzakowej dźwigni kierownic turbosprężarki? Turbina, tak jak pisałem, po regeneracji więc wirnik wyważony, sztanga wyregulowana no i raczej zderzak też powinien być odpowiednio skręcony ale może coś spaprali i teraz jest problem? Czy ktoś z Was regulował ten zderzak na zamontowanej sprężarce? Da się?
vauxhall95 Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 nic to nie da,jezeli turbo sie pozno budzi to z braku spalin.Sprawdz napiecie RSW bo moze ktos sie bawil nastawnikiem i tu pies pogrzebany
crocos Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 a i owszem, zmienię. Na B6 w quattro. Jak tylko zrobię B5 i się najeżdżę Jutro logowanie w planie.
przemik Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Jutro logowanie w planie. Szkoda ze nie zacząłes od tego...
crocos Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 zacząłem od tego, tylko nie zapisywałem a śledziłem z kumplem "na żywo". W dolnym zakresie obrotów wygląda jakby było mało paliwa bo wielkość rzeczywista jest sporo mniejsza od zadanej, na tyle, że nawet ograniczenie dymienia nie ma co robić... Dziś niestety nie udało mi się zlogować auta z braku czasu, może w przyszłym tygodniu... Poniżej wrzucam logi jakie zrobiłem jeszcze na starej, uszkodzonej turbinie, jak widać 3400 obr/min przekroczyć było ciężko... Własnie po tym logowaniu od razu wywaliłem turbo na stół żeby czyścić - niestety nie było co czyścić... ;/ Log (0 - 003,008,011)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się