Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne zachowanie auta po wymianie zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Problem występuje to po założeniu nowego zawieszenia 1BV z s-line plus sprężyny -30..

Dzisiaj podczas jazdy w zakrętach pomrugiwała mi kontrolka ESP, normalne pokonywanie zakrętów nawet nie było mowy o jakimkolwiek uślizgu. Pomrugało trzy razy, trochę mi mocy odjęło na kilka sekund w tychże zakrętach i kontrolka ESP zapaliła się na stałe. Zgasło dopiero do zatrzymaniu i odpaleniu ponownym. Jak jechałem później z powrotem, całkowicie wyłączyłem ESP żeby nie świrował, ale podczas łuku w prawo tak jakby mega mocno przyhamowało mi prawe tylne koło i trochę rzuciło autem... Mechanik zrobił pełną geometrie i zbieżność.. jednak co się dzieje na drodze to masakra. aż boję się jeździć.

Od razu po odebraniu od mechanika chyba wszystko było ok. Po przejechaniu ok 500KM zaczęły być cyrki właśnie z ESP. I jeszcze na koleinach strasznie tańczy, że ciężko go uprowadzić..

Auto dziwnie reaguje na skręt kierownicą. podczas jazdy prawym pasem, gdy mijam się z jakimś samochodem jadącym z naprzeciwka, muszę aż skręcać w lewo żeby samochód utrzymać na swoim pasie. Jadę prosto a kierownica ok 60 stopni w lewo.. Ale podczas jazdy środkiem drogi, na równym asfalcie kierownica jest prosto i niby wszystko jest ok. Na prawym pasie gdy już jest delikatny spad jezdni w prawo, to już muszę kierownice w lewo bardziej trzymać. Strasznie dziwne uczucie, jak by był wielki luz na drążku kierowniczym

Spotkał się ktoś z takim czymś ?

Pozdrawiam !

Opublikowano

Z tego co wiem to Tomek zlokalizował już problem. Okazało się, że pourywały mu się drążki kierownicze :facepalm:

Ale poczekajmy aż dokładnie opisze co i jak.....

Opublikowano

racja, problem zlokalizowany tak jak mówi elmartinez. Producent tych felernych drążków to OPTIMAL. Radzę uważać na produkty tej firmy, bo cyrki się dzieją z końcówkami drążków kierowniczych.

Opublikowano

witam podepne sie pod temat od wczoraj auto dziwnie mi tanczy po szosie jak by jakis luz był na czyms na kole kierownicy jest luz według mnie zbyt duzy mechanik mówi ze pompa uszczelni ale nie wiele uszczelnia co moze być przyczyna? geometrie sprawdzałem u dwóch fachowców i mówia ze jest wszystko ok zawieszenie sprawdzone delikatny luz na drazku górnym z prawej strony po za tym nic nie widać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...