slawek5170 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 witam! miałem problem z układem kierowniczym kierownica nie wracała do prostego ułożenia i w czasie jazdy były odczuwalne luzy. Wymieniłem przekładnie siadam do auta no i jest lepiej, ale nadal kierownica nie wraca do prostego i jak jadą i delikatnie skręcę kierownica to zostaje w tym położeniu i nie wraca do prostego. przekładnie kupiłem używana, więc może z nią coś nie tak. miał ktoś podobną sytuację, czy w waszych autach kierownica wraca do zera?
mr.mark1 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 U mnie chyba też całkowicie nie wraca do zera na 15stkach zimówkach, za to na letnich 18stkach już tak. A geometrie zawszenia sprawdzałeś bo to też jest ważne.
slawek5170 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Opublikowano 12 Marca 2012 po wymianie ustawili tylko zbieżność, więc chyba geometrii kół nie sprawdzali
mr.mark1 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Ewentualnie końcówki drążków jak są stare to mogą już jakiś opór stawiać. ale wydaje mi sie że masz wszystko ok. No chyba że całkowiecie Ci ta kierownica sie nie rusza po skręcie. Może niech się inni wypowiedzą jeszcze.
tomek040486 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 dużo zależy od kogo kupiłeś część. niektórzy handlarze robią w ten sposób ze przykręcają dość mocno śrubę do regulacji luzów na listwie maglownicy przez co ciężej chodzi i nie odbija do pozycji zerowej, przy kupnie nie wyczujesz żadnych luzów ale i kierownica gładko nie chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się