gawey 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Hej wszystkim mam takie pytank zabieram sie za czyszcz turbinki i napotkalem pare niewiadomych pierwsze to : od czego jest ten wezyk i jak go wymienic bo dalej jest waski i nie widze laczenia a jeszcze na skrzyni za silnikiem lezala sobie taka srubka od czego ona mogla by byc bo nie widze miejsca dla niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 ten wężyk leci do czujnika ciśnienia który znajduje się w sterowniku silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawey 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 ALE JAK GO WYMIENIC ? CZY TYLKO TEN MATERIALOWY ODCINEK CZY TRZEBA CALY to w srodku nie ma przewodu zadnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 to jest gumowy przewód w materiałowym oplocie i leci do sterownika silnika. jak wężyk pod tym materiałem nie jest dziurawy to możesz tak jeżdzić, albo uciąć 2 cm na końcu i założyć z powrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stochus 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 a co do śrubki, jeżeli jest to 10mm, to pewnie poleciała komuś przy odkręcaniu obudowy silnika. Jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 może śrubka jest od mocowania zaworka N18 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawey 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 aha a wiec MAsato ten wezyk na calej dlugosci jest jednolitej grubosci tylko przy silniku jest oplot materialowy tak ? a mozna go zsunac z rury bez zadego problemu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 może śrubka jest od mocowania zaworka N18 ? hehe.Nie tam nie idzie taka locha.Ta sruba jest od obudowy laczacej skrzynie z silnikiem(tzw polksiezyc)ktos nie wkrecil do konca prawdopodobnie i sie wykrecila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 na zdjęciu wygląda na małą śrubkę gawey ta śrubka to jest 10mm ? czy na klucz 10- tkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawey 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 na klucz 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Co do srubki to wydaje mi sie ze jest to fi 8 na klucz 13. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Jesli jest na klucz 10mm to gwint M6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się