Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica ciężko chodzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

okazalo sie ze w moim aucie chodzi ciezej kierownica i nie jest to normalne porownujac z innymi audikami :( Na poczatku nie zwrocilem na to uwagi do poki nie przejechalem sie a4 kolegi. Do tego rowniez podczas jezdy krecac kierownica slychac skrzypienie jak by sie gdziec cos ocieralo (jest to strasznie irytujace ) rozebralem obudowe kieronicy, ale tam nic nie widac raczej nie ma mozliwosci zeby cos tam sie obcieralo. Mechanik rowniez nie ma pojecia co to moze byc, rozlozyl rece i powiedzial ze: " taki jej urok :)" ale dla mnie malo to pocieszajace. Macie jakies pomysly? Dodam ze plyn jest kloru zielonego i stan ok.

dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano

A w jakim to aucie ? Pewnie nie masz servotronika i ci ciezej chodzi :wink:

Opublikowano

witam, przy okazji wymiany wahacza poprosilem mechanika zeby wymienil mi plyn do wspomagania. Zostawilem auto i sobie poszedlem, po odebraniu auta w domu na fakturze zauwazylem ze plyn jaki zala to febi syntetyczny, a ma byc mineralny. co robic? jak najszybciej wymienic na mineralny czy to nie przeszkadza?

Opublikowano
witam, przy okazji wymiany wahacza poprosilem mechanika zeby wymienil mi plyn do wspomagania. Zostawilem auto i sobie poszedlem, po odebraniu auta w domu na fakturze zauwazylem ze plyn jaki zala to febi syntetyczny, a ma byc mineralny. co robic? jak najszybciej wymienic na mineralny czy to nie przeszkadza?

Mam u siebie zalany oryginalny g004000 - to chyba jest syntetyczny i nie mam żadnych problemów.

Opublikowano
ale u mnie na zbiorniczku jest napisane "only mineral" wiec nie wiem co robic :(

Spuścić, kupic dobry i zalać. Po cym odpowietrzyć układ. Cala filozofia.

Opublikowano

Mam podobne objawy, czy po wymianie płynu wróciło, że tak powiem wspomaganie kierownicy? Lepiej chodzi czy tak samo jak wcześniej?

Opublikowano
Mam podobne objawy, czy po wymianie płynu wróciło, że tak powiem wspomaganie kierownicy? Lepiej chodzi czy tak samo jak wcześniej?

Kolego trzeba poczekac aż autor watku napisze ale ogólnie rzecz biorąc na wspomaganie mogło by miec gdyby była ciesz o różnej ściśliwości. Rodzaj płynu raczej zalezy od tego jakiego smarowania wymaga pompa i przekładnia. DO tego się sprowadza wybór odpowiedniego płynu.

Opublikowano

Kierownica na pewno chodzi lżej, tylko u mnie skrzypienie pozostało które słychać gdzieś w okolicy kierownicy, na pewno w środku auta. Nasila się to jeżeli auto postoi na słońcu i się nagrzeje, w zimie podczas mrozów żadnego skrzypienie nie było. Ma ktoś jakiś pomysł, a krzyżak pod kierownica już potraktowałem wd40 i nie pomogło:(

Wysłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Kierownica na pewno chodzi lżej, tylko u mnie skrzypienie pozostało które słychać gdzieś w okolicy kierownicy, na pewno w środku auta. Nasila się to jeżeli auto postoi na słońcu i się nagrzeje, w zimie podczas mrozów żadnego skrzypienie nie było. Ma ktoś jakiś pomysł, a krzyżak pod kierownica już potraktowałem wd40 i nie pomogło:(

Wysłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk

to niekoniecznie musi być w środku pod kierownicą. Może być magiel a tam sa metalowe elementy i to niesie się bardzo. Pozatym w A4 magiel jest bardzo blisko kierownicy mimo wszystko. Jak chcesz bardzo smarowac to możesz jeszcze spróbować posmarować tam gdzie wchodzi kolumna kierownicza w magiel. Jak podniesiesz dywanik przy nogach kierowcy to na pewno zobaczysz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...