Labiel Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Wrzucam logi: Nie wiem czy dobrze interpretuje, ale przepływka chyba niby pokazuje ok, ale mogę się mylić.
german81 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 troche za duzo widzi przepływka ,spróbuj ja odłaczyc na prube
Labiel Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Teoretycznie u mnie przepływka powinna widzieć trochę więcej bo mam wolną odmę więc brak już ssania gazów z bloku za przepływką więc i trochę więcej powietrza powinno przez nią iść - biorę tak na logikę. Po odłączeniu przepływki nie zauważyłem jakieś większych zmian - jedynie trochę falował na wolnych. Zrobiłem jeszcze restart kompa, trochę pojeździłem - w sumie prawie 100 km. Jakiegoś wielkiego szarpania takiego jak wcześniej nie było i może auto nieco lepiej idzie, ale nadal nie wiem czy tak jak powinno. Delikatne szarpnięcia nadal się pojawiają. Spalanie w normie a błędów w tym momencie brak.
german81 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 w twoim silniku sa dwie mozliwoci co moze powodowac szarpanie to albo przepływka albo sonda
Labiel Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Przepływkę jestem w stanie podmienić w weekend i będę miał porównanie. Z lambdą będzie gorzej. A czy ona powinna tak przez długi zakres obrotów pokazywać na bogato? I czy korekty na początku i na końcu są prawidłowe bo z tego co czytałem to są ma maksa. I czy dobrze rozumuję że jeśli są na 0 to ok?
Labiel Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Opublikowano 23 Marca 2012 Zastanawiają mnie te wahania odczytu przepływki. Nie wie czy tak być powinno. Po odłączeniu przepływomierza auto oczywiście jest słabsze, ale poszarpywania nadal występują.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się