Łukasz13 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Witam niestety chyba bede miał sprzęgło do wymiany, problem jest z wbiciem jedynki i wstecznego biegu gdy auto stoi z odpalonym silnikiem, czuc nawet przy wrzucaniu jedynki jakby do końca nie rozłączało i auto ma ochote ruszyc do przodu, czyli bez wymiany sie nie obędzie. Znalałem na allegro w dobrej cenie sachsa: http://allegro.pl/sprzeglo-vw-passat-1-8-1-8t-2-0-oryg-i2123595457.html Ten sam koles ma jeszcze luk za 420 zł tez dobra cena chyba, nie wiem czy warto sie pakowac w zakupy u niego? może to być jakas podróba? Mam 1.8T AWT powinno pasować wyczytałem że warto wymienic jeszcze uszczelniacz na wale nie wiem gdzie go można kupić. Zastanawiam sie nad samodzielna wymianą nie wiem czy dam radę, zastanawiam się czy mnie cos w trakcie nie zaskoczy np. brak jakiegos klucza, wiem że do półosi musze mieć chyba specjalny tzn. spline M8 tak, czy jakies jeszcze specjalne bedą potrzebne i co nie może zaskoczyc przy wymianie, wszelkie sugestie mile widziane. A i jeszcze jedno mnie zastanawia bo w oryginale podobno wkladali koło dwumasowe luka, to czy teraz kupię komplet sprzęgła np. sachsa to nie bedzie problemu i wszystko będzie pasować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się