gregory Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Witam! Od jakiegoś czasu pomykam z Zegarami Defi EGT i Boost. Już jakiś czas temu zauważyłem, że temperatura spalin na PB98 jest wyższa nieco podczas pałowania niż na LPG. Auto Seryjne, poza wydechem. Instalka LPG Sekwencyjna. Silnik raczej całkowicie sprawny bo pomykam już tak jakiś czas i auto ma kopytko takie jakie powinno mieć(na LPG identyczne jak na PB98), apetyt na paliwo jest również w normie. W pamięci sterownika silnika już od, ho ho czasu " 0 " błędów. Poprostu nic się nie dzieje. Najgorzej jest podczas max buta np. na 4-ce kiedy pociągne fure od 2k Rpm do 5k Rpm i wyżej. Warna mam ustawionego na 930*C i tą temp. przekraczam aż do około 950*C. Na LPG nie udało mi się jeszcze 950* osiągnąć, a na PB98 moge bez problemu podejść pod 950*. Teoretycznie, podczas jazdy na PB98 na pełym gazie nie da się fury pociągnąć do końca obrotomierza na 4-tym biegu nie podchodząc pod 950*. Kiedyś słyszałem teorie, że niby na LPG jest wyższa temp. spalin. ale u mnie to jest na odwrót. Jak to wytłumaczyć.
poziek Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Miałem dokładnie te samą sytuację. Nawet Mironowi kiedyś opowiadałem, że na lpg niższe temperatura jest niż na Pb :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się