Lestat Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Witam, Dzisiaj zdążyła mi się nieprzyjemna sytuacja podczas wchodzenia w zakręt na 3 biegu na niskich obrotach silnik zwyczajnie się wyłączył... zatrzymałem się kilka cm od drzewa :/ Dodam że dwa dni temu miałem wywalany katalizator i wyłączaną drugą sondę. Gdy chciałem odpalić miał trudności pomogłem pedałem gazu poszedł... Teraz odpala ale zachowuje się tak że odpala obroty rosną na 1000 spadają na 500-400 już gaśnie gdy znowu dochodzi do 800-900 i jest ok. Błędy: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Dodam że przed wywaleniem kata miał tylko 16804. pozdrawiam
karbonek Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Power Supply Terminal 30: Voltage too Low Coś z kabelkami? Za niskie zasilanie? Nie uszkodziłeś niczego przy wywalaniu kata?
KICHOL Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 skasuj błędy i polataj trochę, sprawdź który błąd powrócił. I dopisz w jaki sposób wywaliłeś katalizator. Sprawdź połączenia masy, przewody wtyczki wszystko co znajdziesz elektrycznego nad katalizatorem i kable na akumulatorze.
pstan Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Power Supply Terminal 30: Voltage too Low ten błąd pojawia się chyba zawsze po odpięciu akumulatora po skasowaniu nie powinien się już pojawić.
hagi Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Witam ! Miałem prawie identyczną sytuację.Silnik zgasł na zakręcie i ledwo opanowałem sytuację. Tylko,że ja nic wcześniej nie ruszałem. Mam natomiast od jakiegoś czasu problem z zapalaniem i zastanawiam się ,czy to nie wina pompy paliwa. Po zatrzymaniu normalnie odpalił .
Lestat Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Opublikowano 6 Maja 2012 Panowie trochę minęło od zdarzenia po skasowaniu błędów już nie powróciły. Nie było także sytuacji że zgasł podczas jazdy. Ale cały czas jest problem przy odpalaniu obroty od razu spadają do 500 prawie gaśnie i w ostatniej chwili się podnosi. Oprócz tego po długim postoju od czasu do czasu słuchać wycie pompki paliwa. Wymieniłem filtr paliwa oraz samą pompkę problem pozostał. Kolejnym problemem jest lekkie drganie na jałowym. Co sprawdzić teraz ? pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się