majuDJ 0 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Ostatnio na badaniu technicznym, diagnosta powiedział mi, że mam do wymiany lewy przedni amortyzator ( ten od strony kierowcy). Pytanie do was czy mogę wymienić tylko jego czy muszę wymieniać oba ? Pytam bo ostatnio nie mam za dużo zbędnej kasy. Co grozi jeśli wymienię tylko niesprawny amortyzator? Czy po wymianie amortyzatora/rów trzeba ustawiać zbieżność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.mark1 2 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Z tego co wiem powinno się wymieniać komplet na osi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Z tego co wiem powinno się wymieniać komplet na osi. Dokładnie dwie szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekII 0 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 zawsze się wymienia komplet na osi jak piszą koledzy wyżej chociaż czasami brak finansa można pokusić się o w pełni sprawny używany pojedyńczy i też będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emay 7 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Pan w stacji kontroli pojazdów powininen procentowo Ci podać ile trzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmartinez 1 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 Ostatnio na badaniu technicznym, diagnosta powiedział mi, że mam do wymiany lewy przedni amortyzator ( ten od strony kierowcy). Pytanie do was czy mogę wymienić tylko jego czy muszę wymieniać oba ? Pytam bo ostatnio nie mam za dużo zbędnej kasy. Co grozi jeśli wymienię tylko niesprawny amortyzator? Czy po wymianie amortyzatora/rów trzeba ustawiać zbieżność ? Powinno się wymieniać obydwa - czy to przednia czy tylna oś. Jest duże prawdopodobieństwo, że ten niby "dobry" też już jest w nie najlepszym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero84 0 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 powinno się wymieniać dwa. z doświadczenia wiem, że wymiana jednego powoduje i tak dużo szybsze zużycie tego starego bo bardziej po d*pie dostaje i zaraz też jest do wymiany. także lepiej wymień obydwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 jesli wymienisz jeden nie masz gwarancji na ten amortyzator a pyzatym auto by sie strasznie dziwnie zachowywało w zakrętach czyli kwestia bezpieczeństwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ 0 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Zastanawiam się nad kupnem nowych amortyzatorów marki GH za 109zł za sztukę . Używał ktoś amorków tej marki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 majudj powiedz do czego chcesz te amorki może coś znajdę w dobrej kasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ 0 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Już po ptokach Kupiłem komplet nowych firmy GH na przód 109zł/szt 24 miesiące gwarancji bez limitu km + nowe osłony i odbojniki za 60zł. Kupiłem na miejscu w Lublinie. Zobaczymy jak to będzie po założeniu. Rzecz jasna to do BMW E46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero84 0 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 firmy nie kojarzę, ale lepiej dwa nowe niż jeden tak czy siak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 hehe gwarancja jak sie nie spier.. w przeciągu 1miesiaca to po gwarancji później będzie ze zły montaż itp przy amorach średniej półki zawsze tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko42 0 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 tylko i wyłącznie wymieniaj parami a z gwarancją to różnie bywa tak jak koledzy piszą wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero84 0 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 z gwarancją to wiadomo zupełnie inna sprawa. jak ci się te spierdzielą, musisz kupić drugie, no chyba że auto zostawisz w garażu na kobyłkach, te wymontować, zareklamować i jak dobrze pójdzie to może odzyskasz kasę albo z powrotem amortyzatory i będziesz miał dwa komplety ale to jeszcze jak koledzy piszą trzeba mieć szczęście, żeby uznali gwarancję, bo różnie to bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majuDJ 0 Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Już po ptokach Kupiłem komplet nowych firmy GH na przód 109zł/szt 24 miesiące gwarancji bez limitu km + nowe osłony i odbojniki za 60zł. Zobaczymy jak to będzie po założeniu.Jak na razie wszyscy mnie straszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emay 7 Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Sam jestem ciekaw ile wytrzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się