Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Za duży filtr oleju


piotrcar

Rekomendowane odpowiedzi

witam.wlasnie zauwazylem ze w mojej audioli jest zaduzy filtr oleju tzn jest wiekszy niz powinien byc :kwasny: i teraz moje pytanko czy trzeba go zmienic na taki jaki powinien byc czy mozna jezdzic na tym zaduzym???czy sa jakies konsekwencje jezdzenia na zaduzym filtrze???prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak wymienialem to stary filter byl mniejszy a ja zalozylem wiekszy bo taki dal mi facet w sklepie,a dzisiaj bylem w innym sklepie i z ciekawosci patrzylem na filtr oleju i do audi facet dal mi mniejszy miejwiecej takich rozmiarow jak byl stary.wiec wydaje mi sie ze nie pisze glupot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wkład filtra , czy normalny , tradycyjny filtr???

wkład filtra oleju ? a co to jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wkład filtra , czy normalny , tradycyjny filtr???

wkład filtra oleju ? a co to jest ?

Poziek , ale o co cho ?? ja mam wkład filtra np , jeżeli wymieniam olej nie moge kupić filtra oleju w obudowie metalowej, u mnie obudowa jest plastikowa zamocowana nastałe do silnika i kupuje do niej wkład (filter).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wkład filtra , czy normalny , tradycyjny filtr???

wkład filtra oleju ? a co to jest ?

Poziek , ale o co cho ?? ja mam wkład filtra np , jeżeli wymieniam olej nie moge kupić filtra oleju w obudowie metalowej, u mnie obudowa jest plastikowa zamocowana nastałe do silnika i kupuje do niej wkład (filter).

Luuz, tylko zdaj sobie sprawę, że w 1.8T są tradycyjne, metalowe filtry a nie wkładki jak w RS4 :kox::tongue4: O ile faktycznie takie masz auto :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wkład filtra , czy normalny , tradycyjny filtr???

wkład filtra oleju ? a co to jest ?

Poziek , ale o co cho ?? ja mam wkład filtra np , jeżeli wymieniam olej nie moge kupić filtra oleju w obudowie metalowej, u mnie obudowa jest plastikowa zamocowana nastałe do silnika i kupuje do niej wkład (filter).

Luuz, tylko zdaj sobie sprawę, że w 1.8T są tradycyjne, metalowe filtry a nie wkładki jak w RS4 :kox::tongue4: O ile faktycznie takie masz auto :polew:

Nie, no właśnie dlatego pytałem, bo nie wiem , że w 1.8 t jest tradycyjny filtr oleju.Ale i tak nie rozumiem jak można kupić za duży, u mnie oczywiście w b5 2.5 tdi v6 rs4 :> :> jest wkład filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tylko kwestia wielkości puszki bo średnica klinu jest identyko :th:

Ja bym się nic nie przejmował :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki juz sie lepiej czuje.tak tez myslalem ale wolalem sie upewnic.dzieki chlopaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tylko kwestia wielkości puszki bo średnica klinu jest identyko :th:

Ja bym się nic nie przejmował :wink4:

Twierdzisz ze do danego modelu silnika producent zaleca dwa rozne filty olejowe ?

Po mojemu sprzedawca sprzedal filtr od podobnego modelu silnika twierdzac ze bedzie pasowal

Gwint moze byc i identyczny, ale i sama puszka musi odpowiednio sie docisnac. Sam gwint nie utrzyma oleju w silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budowa filtra wewnątrz jest identyczna. Minimalna różnica w objętości filtra nie wpłynie na prace silnika (ciśnienie oleju na ten przykład).

Naprawdę nie doszukiwałbym się tutaj nic złego.

Zakladam, że filtr jest prawidłowo dokręcony, i nic nie cieknie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś ten sam problem jak miałem b4 19.TDi. Przy pierwszej wymianie oleju wróciłem ze sklepu z filtrem oleju ok 5cm krótszym od ori, który siedział. :shocked: Filtr oczywiście dobrany przez "Pana" katalogowo. Jak widać zdarzają sie takie rzeczy.

Teraz jak coś kupuję, to już z góry znam ori nr katalogowy danego podzespołu, żeby uniknąć takich zgrzytów. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budowa filtra wewnątrz jest identyczna. Minimalna różnica w objętości filtra nie wpłynie na prace silnika (ciśnienie oleju na ten przykład).

Naprawdę nie doszukiwałbym się tutaj nic złego.

Zakladam, że filtr jest prawidłowo dokręcony, i nic nie cieknie :wink4:

Pwenie masz racje, budowa i zasada dzialania wszystkich filtrow jest podobna.

Tylo jedno mi sie przypomnialo. Kolega mial remont silnika przez zle dobrany filtr : gwint i wielkosc puszki byly takie same. Czym sie roznily?? Ano szerokoscia uszczelki.(tez nic nie cieklo na postoju, ale jak dostal w dupe pod 6tys/obr) Reszty nie musze tlumaczyc Płacz,Płacz 5tys w piach

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli srednica filtru jest taka sama, jak w orginale to nie masz sie czym przejmowac, gorzej by bylo gdyby filtr byl mniejszy (krotszy) wtedy wogl by nie dokladnie filtrowac olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr jest dluzszy i szerszy uszczelka jest niby w tym samym miejscu co w starym filtrze bo patrzylem.a ze wzgledu bezpieczenstwa dzisiaj kupie taki jaki powinien byc i wymienie.dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...