Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z przełączaniem na gaz po wymianie membrany


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam pewien problem z racji tego ze już trochę gaz zaczął fixować postanowiłem wymienić membranę w reduktorze, wszystko pięknie ładnie kupiłem zestaw naprawczy podobno oryginalny :) ale nie o to chodzi, gdy powymieniałem załączone części i skręciłem wszystko, podłączyłem. Auto podczas przełączania na gaz gaśnie momentalnie, nawet jak odpalę go z gazu silnik zaskoczy ale momentalnie gaśnie, nie wiem o co chodzi... starałem się zachować te same proporcje wkręcanych śrubek do regulacji itp. sprawdzałem również czy elektrozawory działają... ten przy wielozaworze działa poprawnie bo go odłączałem jak zakręcałem butle, tak samo ten przy reduktorze też działa. Na forach szukałem jakiegoś rozwiązania ale jak na razie klapa w sumie teraz pewnie już trochę ten reduktor pewnie rozregulowałem :(

To co najważniejsze Instalacje mam BRC Blitz bodajże, w każdym bądź razie BRC, reduktor BRC AT90E Turbo.

a no i żeby nie było butla z gazem jest odkręcona :)

zapomniałem dodać że nawet jak na pb przy 3 tys obrotach prze łącze na na gaz to też gaśnie.

Opublikowano

Panuje opinia, że rduktorów BRC I/II gen. się nie regeneruje.

Większość regenerowanych nie chce potem chodzić.

Najlepszy i najłatwiejszy do regeneracji jest LOVATO i pochodne.

Opublikowano
Panuje opinia, że rduktorów BRC I/II gen. się nie regeneruje.

Większość regenerowanych nie chce potem chodzić.

Najlepszy i najłatwiejszy do regeneracji jest LOVATO i pochodne.

dziwne, to po co te zestawy naprawcze ?

Opublikowano

Prawo rynku... Jest towar, jest zysk. :D

Opublikowano
Prawo rynku... Jest towar, jest zysk. :D

To i tak bez sensu bo jakiś rok temu reduktor był czyszczony u gazownika i jakoś działał po rozebraniu i przeczyszczeniu.

Opublikowano

I opinia o reduktorach BRC słuszna. Ja się tego nawet nie dotykam, bo nawet jak będzie działał to nie wiadomo jak dlugo. Kiedyś naprawiałem je ale klienci co chwile wracali na doregulowanie, więc teraz tylko wymiana. Ale powinien chociaż przełączyć na gaz i na wysokich obrotach pracować. Możliwe że membrana źle złożona. Przy nowej membranie nawet jak ustawisz podobnie jak przed naprawą śruby regulacyjne to może być za mała bądź za duża mieszanka. Regulować trzeba od nowa. ściągnij wąż gazowy od reduktora i na krótko przewodem od akumulatora otwórz elektrozawór. I słuchaj czy wychodzi gaz. Jeśli nie to wykręć śruby regulacyjne.

Opublikowano

temat rozwiązany, rozłożyłem wsio wszytko i złożyłem od nowa.... w sumie żadnej różnicy nie widziałem więc nie wiem co było przyczyną.... najważniejsze że wszystko działa już... tylko jeszcze bym jakiejś instrukcji regulacji potrzebował bo jakoś mi się wydaje że jeszcze jakoś nie równo chodzi na jałowym.

Opublikowano

Ja swego czasu również regenerowałem parownik.Skończyło się na kupnie nowego...

Opublikowano

Jeśli chodzi nierówno to doreguluj bieg jałowy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...