scholl22 0 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Witam. Wymieniłem rozrząd w ajm i regeneracja turbo. Po tym wszystkim turbo super ale po rozgrzaniu zaczął dymić na biało , siwo na wolnych obrotach. Odma sprawdzona.ok Nie wiem czemu tak się stało. Przed wymianą rozrządu tego nie było. Co to może być? Czy kąt synchronizacji ma tu znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scholl22 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Dymi po rozgrzaniu silnika na biało. Może ktoś podpowie co to może być? Czytałem, że może turbo puszcza oliwę, uszczelniacze zaworów lub pompowtrysków. Ubywa oleju w silniku wcześniej tego nie było. Czy ktoś może pomóc zdiagnozować usterkę? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 zapewne turbo zle zregenerowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel40 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Dokladnie tak jak wyzej. Turbina prawdopodobnie zle zregenerowana. Podepnij Vaga to wszystko bedzie jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 A wyczyscili Ci dolot? po tym rozpadzie turbo? moze poprostu oliwe z dolotu przepala? Jaki zapach ma dym? Badz dmuchawa zle trybi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scholl22 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Turbinę regenerowałem bo już raz była czyszczona i cały czas łapała tryb awaryjny( okazało się uszkodzenia wirnika). Silnik nie brał oleju wcześniej, czyli rozumiem że nie puszczała oleju. Teraz dolałem na 800 km ok. 0,5 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flex78 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 U mnie 0,5 litra to nawet na 10 000 km nie weźmie, coś masz nie tak Turbinę regenerowałem bo już raz była czyszczona i cały czas łapała tryb awaryjny( okazało się uszkodzenia wirnika). Silnik nie brał oleju wcześniej, czyli rozumiem że nie puszczała oleju. Teraz dolałem na 800 km ok. 0,5 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 0,5 do 1.5 na 10tys to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D_Y_Z_I_O 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 0.5l na 800km to wiadomo dlaczego jest siwy dym za tobą ewidentnie turbo puszcza jeśli wcześniej nie miał apetytu na olej. Turbo to raczej do wymiany bo te regeneracje to szkoda gadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scholl22 0 Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Dzięki za pomoc. Reklamowałem turbo i teraz po reklamacji wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się