Labiel Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 A nie możesz wpiąć się VAGiem i posprawdzać co pokazuje?? Na słuch i czuja to powymieniasz pół samochodu - poza tym kabli do świec nie ma są cewki razem z fajkami. Dokładnie. Przebicia na fajkach nie sprawdzisz, bo nie ma jak co jedynie ich oporowość która przy sprawnych fajkach powinna być w okolicach 2 kilo omów. Możesz ewentualnie sprawdzić czy cewka nie ma przebicia, ale badanie jest raczej nie do końca wiarygodne - w sensie cewka może dawać przebicie ale tego nie zauważysz. To znaczy, ciemne pomieszczenie, odpalasz auto, psikasz mgiełką wodną na cewki. U mnie w ten sposób zauważyłem przebicie na cewce z tym że w ADR - tam jest jedna podwójna cewka.
Mich@ł1990 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Dobra Panowie podpiąłem się dziś pod komputer u mechanika i najpierw wyskoczył błąd: przepustnica, zawór EVAP, przepływomierz, sonda lambda. Po zresetowaniu błędów i podpięciu jeszcze raz wyskoczyła przepustnica i zawór EVAP. Jutro jadę jeszcze do znajomego się podpiąć zobaczyć co tam wyskoczy.
kkrawat Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Przepustnice możesz spróbować wyczyścić i zaadaptować porządnie
SebolA4 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Przepustnice możesz spróbować wyczyścić i zaadaptować porządnie Podpinając się pod temat.Jakimi preparatami czyścić przepustnicę WD-40 wystarczy, czy może benzyną ?
kkrawat Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 pędzelek i benzyna ekstrakcyjana - na koniec mozesz jakims sprayem z alkoholem wypsikac
Mich@ł1990 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Dobra dziś wyczyszczona przepustnica, samochód przestał falować obroty nie spadają czyli chyba dobrze, jeszcze tylko ten zawór EVAP i powinno wszystko śmigać Edit: Zawór EVAP założony, wszystko działa samochód odzyskał moc Dzięki Panowie za Pomoc ! ---------- Post dopisany 16-04-2012 at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany 11-04-2012 at 12:29 ---------- Dobra Panowie, nowe problemy powstały .... Otóż samochód gdy np przy 2 tyś obrotów wrzucam 5 bieg jest zamulony aż osiągnie prędkość ok 90km/h wtedy idzie dobrze, gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, gdy skręcam i wrzucę np 2gi bieg potrafi się zadławić. Zauważyłem że jak spadają mu obroty to pedał od gazu wciska się delikatnie sam. Miał ktoś taki problem ? Proszę o pomoc. ---------- Post dopisany 21-04-2012 at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2012 at 20:05 ---------- Jak jest podłączony przepływomierz to nie ma mocy samochód i gaśnie, a po odłączeniu zbiera się ładnie, ale czasami na postoju spadają mu obroty i też potrafi zgasnąć... Podłączyłem pod VAGa nic nie wykryło. Miał może ktoś taki problem ? Już nie wiem co wymienić...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się