wiktorsam Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 Żeby wyciągnąć osłonę silnika trzeba wysunąć zderzak, jak nie masz osłony nie musisz . Wysunięcie zderzaka w przedlifcie przynajmniej wiąże się z odkręceniem 2 śrub trzeba wyjąć kratki boczne zderzaka i tam będą od spodu śruby przechodzące przez odbijacze. Napinacz paska alternatora od góry oczywiście odginasz
YATES Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 No to chyba na 99% wina paska bo dziś zaczęły z jego brzegu odchodzić duże kawałki gumy. Auto już odstawiłem do mechanika - jutro jak da rady bez zdejmowania przodu to zrobić to będę miał gotowe. Ciekawe czy nowy pasek też będzie ścinało.
danu44 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 No to chyba na 99% wina paska bo dziś zaczęły z jego brzegu odchodzić duże kawałki gumy. Auto już odstawiłem do mechanika - jutro jak da rady bez zdejmowania przodu to zrobić to będę miał gotowe. Ciekawe czy nowy pasek też będzie ścinało. No prosze Ciebie... jakie zdejmowanie przodu...? Wymieniasz pasek rozrzadu, czy tylko paski wieloklinowe...? I ewentualnie napinacz. U mnie wymiana paskow i napinacza trwala niecala godzine. I za prace zaplacilam okolo 80 zl. Pozdrawiam ps. Ile kilometrow ma przejechane pasek, i jaka to firma Kiedy byl wymieniany napinacz i jesli mechanik jest kumaty (ale chyba nie) niech sprawdzi sprzegielko alternatora...
YATES Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 Paski klimy i aternatora już wymienione wreszcie skończyły się koszmarne odgłosy spod maski. Zobaczymy czy nowy pasek też będzie ścinało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się