Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pasek wielorowkowy chodzi na boki ( film)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Żeby wyciągnąć osłonę silnika trzeba wysunąć zderzak, jak nie masz osłony nie musisz :). Wysunięcie zderzaka w przedlifcie przynajmniej wiąże się z odkręceniem 2 śrub :) trzeba wyjąć kratki boczne zderzaka i tam będą od spodu śruby przechodzące przez odbijacze.

Napinacz paska alternatora od góry oczywiście odginasz

Opublikowano

No to chyba na 99% wina paska bo dziś zaczęły z jego brzegu odchodzić duże kawałki gumy. Auto już odstawiłem do mechanika - jutro jak da rady bez zdejmowania przodu to zrobić to będę miał gotowe. Ciekawe czy nowy pasek też będzie ścinało.

Opublikowano

pasek na 100%

Opublikowano
No to chyba na 99% wina paska bo dziś zaczęły z jego brzegu odchodzić duże kawałki gumy. Auto już odstawiłem do mechanika - jutro jak da rady bez zdejmowania przodu to zrobić to będę miał gotowe. Ciekawe czy nowy pasek też będzie ścinało.

No prosze Ciebie... jakie zdejmowanie przodu...?

Wymieniasz pasek rozrzadu, czy tylko paski wieloklinowe...? I ewentualnie napinacz.

U mnie wymiana paskow i napinacza trwala niecala godzine.

I za prace zaplacilam okolo 80 zl.

Pozdrawiam

ps. Ile kilometrow ma przejechane pasek, i jaka to firma

Kiedy byl wymieniany napinacz i jesli mechanik jest kumaty (ale chyba nie) niech sprawdzi sprzegielko alternatora...

Opublikowano

Paski klimy i aternatora już wymienione wreszcie skończyły się koszmarne odgłosy spod maski. Zobaczymy czy nowy pasek też będzie ścinało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...